Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí.
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Origen:{"body":{"ca":"Comentaris al PRUG en referència a la navegació, fondeig, i velocitats"},"title":{"ca":"Comentaris al Prug "}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea y copiar y pegar los datos de origen.
Referent a la pernoctació nocturna(3.2.5), no hi ha cap diferència al fondejar durant el dia que durant la nit excepte els respectius llums de navegació que no produeixen cap mena d’impacte sonor ni lumínic ni cap molèstia a la fauna. El mateix passa amb la navegació nocturna (3.1.2) Per tant són incoherents les propostes que permeten activitats diürnes i es restringeixen durant la nit.
De les velocitats màximes de navegació(3.1.1), tal i com exposes és un contrasentit posar un límit de velocitat màxima per totes les embarcacions ja que cada una està dissenyada per anar a una velocitat de creuer diferent, per tant, si es limita la velocitat hi haurà embarcacions que a part de consumir més combustible i contaminar més, anirà més lenta i l’impacte sonor durarà més temps.
Las boyas de fondeo para amarrar embarcaciones sin presencia del usuario, como sustitutivas de una instalación marítima o el uso continuado de una rampa de varada, son una aberración puesto que la embarcación permanece expuesta sin control y un vertido puede detectarse de forma muy tardía por lo que puede generar una importante contaminación por su dificultad para ser recogido.
2 comentarios
Estic d’acord en tots els punts exposats.
Referent a la pernoctació nocturna(3.2.5), no hi ha cap diferència al fondejar durant el dia que durant la nit excepte els respectius llums de navegació que no produeixen cap mena d’impacte sonor ni lumínic ni cap molèstia a la fauna. El mateix passa amb la navegació nocturna (3.1.2) Per tant són incoherents les propostes que permeten activitats diürnes i es restringeixen durant la nit.
De les velocitats màximes de navegació(3.1.1), tal i com exposes és un contrasentit posar un límit de velocitat màxima per totes les embarcacions ja que cada una està dissenyada per anar a una velocitat de creuer diferent, per tant, si es limita la velocitat hi haurà embarcacions que a part de consumir més combustible i contaminar més, anirà més lenta i l’impacte sonor durarà més temps.
Las boyas de fondeo para amarrar embarcaciones sin presencia del usuario, como sustitutivas de una instalación marítima o el uso continuado de una rampa de varada, son una aberración puesto que la embarcación permanece expuesta sin control y un vertido puede detectarse de forma muy tardía por lo que puede generar una importante contaminación por su dificultad para ser recogido.
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...