" class="part-icon-bars">

Proceso participativo del Pacto Nacional para la Sociedad del Conocimiento

#PNSC Coneixement ¡Creamos una generación de conocimiento colectivo!

Fase 1 de 1
Proceso participativo del PN@SC 30/07/2019 - 05/12/2019
Fases del proceso

Cambios en "Veguería de las Terres de l'Ebre - Dimensión global del sistema del conocimiento."

Comparar el modo de visualización:

Título (Català)

  • +Trobades presencials - 2 - Dimensió global del sistema del coneixement
  • +Trobades presencials - 2 - Dimensió global del sistema del coneixement
Supresiones
Adiciones
  • +Trobades presencials - 2 - Dimensió global del sistema del coneixement
Supresiones
Adiciones
  • +Trobades presencials - 2 - Dimensió global del sistema del coneixement

Título (Castellano)

Supresiones
Adiciones
Supresiones
Adiciones

Título (Aranès)

Supresiones
Adiciones
Supresiones
Adiciones

Descripción (Català)

  • +

    Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.

    · Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?

    · Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?

    · En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?

    · Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?

    · Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?

    · En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?

    · Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?

    · Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?

    · Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca?

    · Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?

    · Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?

    · En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?

  • +<p><strong>Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.</strong></p><p>· Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?</p><p>· Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?</p><p>· En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?</p><p>· Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?</p><p>· Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?</p><p>· En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?</p><p>· Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?</p><p>· Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?</p><p>· Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca? </p><p>· Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?</p><p>· Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?</p><p>· En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?</p>
Supresiones
Adiciones
  • +

    Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.

    · Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?

    · Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?

    · En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?

    · Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?

    · Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?

    · En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?

    · Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?

    · Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?

    · Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca?

    · Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?

    · Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?

    · En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?

Supresiones
Adiciones
  • +<p><strong>Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.</strong></p><p>· Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?</p><p>· Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?</p><p>· En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?</p><p>· Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?</p><p>· Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?</p><p>· En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?</p><p>· Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?</p><p>· Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?</p><p>· Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca? </p><p>· Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?</p><p>· Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?</p><p>· En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?</p>

Descripción (Castellano)

Supresiones
Adiciones
Supresiones
Adiciones

Descripción (Aranès)

Supresiones
Adiciones
Supresiones
Adiciones

Día y hora de inicio

  • +2019-10-17 18:00:00 +0200
  • +2019-10-17 18:00:00 +0200
Supresiones
Adiciones
  • +2019-10-17 18:00:00 +0200
Supresiones
Adiciones
  • +2019-10-17 18:00:00 +0200

Día y hora de finalización

  • +2019-10-17 20:00:00 +0200
  • +2019-10-17 20:00:00 +0200
Supresiones
Adiciones
  • +2019-10-17 20:00:00 +0200
Supresiones
Adiciones
  • +2019-10-17 20:00:00 +0200

Dirección

  • +Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida
  • +Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida
Supresiones
Adiciones
  • +Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida
Supresiones
Adiciones
  • +Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida

Ubicación (Català)

  • +Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu
  • +Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu
Supresiones
Adiciones
  • +Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu
Supresiones
Adiciones
  • +Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu

Ubicación (Castellano)

Supresiones
Adiciones
Supresiones
Adiciones

Ubicación (Aranès)

Supresiones
Adiciones
Supresiones
Adiciones

Detalles de ubicación (Català)

Supresiones
Adiciones
Supresiones
Adiciones

Detalles de ubicación (Castellano)

Supresiones
Adiciones
Supresiones
Adiciones

Detalles de ubicación (Aranès)

Supresiones
Adiciones
Supresiones
Adiciones
Número de versión 1 de 19 Mostrar todas las versiones Volver al encuentro
Autoría de la versión
Avatar: Irene_Agudo Irene_Agudo
Versión creada el 30/09/2019 13:07