Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu del Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement

#PNSC Coneixement Creem una nova generació de coneixement col·lectiu!

Phase 1 of 1
Procés participatiu del PN@SC 30/07/2019 - 05/12/2019
Process phases

Changes at "Vegueria de les Terres de l'Ebre - Dimensió global del sistema del coneixement"

Title (Català)

  • +Trobades presencials - 2 - Dimensió global del sistema del coneixement
  • +Trobades presencials - 2 - Dimensió global del sistema del coneixement
Deletions
Additions
  • +Trobades presencials - 2 - Dimensió global del sistema del coneixement
Deletions
Additions
  • +Trobades presencials - 2 - Dimensió global del sistema del coneixement

Title (Castellano)

Deletions
Additions
Deletions
Additions

Title (Aranès)

Deletions
Additions
Deletions
Additions

Description (Català)

  • +

    Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.

    · Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?

    · Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?

    · En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?

    · Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?

    · Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?

    · En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?

    · Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?

    · Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?

    · Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca?

    · Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?

    · Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?

    · En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?

  • +<p><strong>Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.</strong></p><p>· Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?</p><p>· Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?</p><p>· En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?</p><p>· Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?</p><p>· Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?</p><p>· En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?</p><p>· Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?</p><p>· Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?</p><p>· Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca? </p><p>· Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?</p><p>· Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?</p><p>· En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?</p>
Deletions
Additions
  • +

    Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.

    · Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?

    · Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?

    · En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?

    · Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?

    · Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?

    · En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?

    · Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?

    · Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?

    · Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca?

    · Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?

    · Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?

    · En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?

Deletions
Additions
  • +<p><strong>Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.</strong></p><p>· Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?</p><p>· Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?</p><p>· En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?</p><p>· Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?</p><p>· Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?</p><p>· En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?</p><p>· Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?</p><p>· Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?</p><p>· Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca? </p><p>· Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?</p><p>· Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?</p><p>· En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?</p>

Description (Castellano)

Deletions
Additions
Deletions
Additions

Description (Aranès)

Deletions
Additions
Deletions
Additions

Start time

  • +2019-10-17 18:00:00 +0200
  • +2019-10-17 18:00:00 +0200
Deletions
Additions
  • +2019-10-17 18:00:00 +0200
Deletions
Additions
  • +2019-10-17 18:00:00 +0200

End time

  • +2019-10-17 20:00:00 +0200
  • +2019-10-17 20:00:00 +0200
Deletions
Additions
  • +2019-10-17 20:00:00 +0200
Deletions
Additions
  • +2019-10-17 20:00:00 +0200

Address

  • +Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida
  • +Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida
Deletions
Additions
  • +Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida
Deletions
Additions
  • +Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida

Location (Català)

  • +Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu
  • +Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu
Deletions
Additions
  • +Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu
Deletions
Additions
  • +Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu

Location (Castellano)

Deletions
Additions
Deletions
Additions

Location (Aranès)

Deletions
Additions
Deletions
Additions

Location hints (Català)

Deletions
Additions
Deletions
Additions

Location hints (Castellano)

Deletions
Additions
Deletions
Additions

Location hints (Aranès)

Deletions
Additions
Deletions
Additions
Version number 1 out of 19 Show all versions Go back to meeting
Version author
Avatar: Irene_Agudo Irene_Agudo
Version created at 30/09/2019 13:07

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings