Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu del Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement

#PNSC Coneixement Creem una nova generació de coneixement col·lectiu!

Fase 1 de 1
Introducció 30/07/2019 - 05/12/2019
Veure les fases

Canvis a "Vegueria de l'Alt Pirineu i era Val d'Aran - Dimensió global del sistema del coneixement"

Mode de vista de comparació:

Descripció (Català)

  • -

    Educació continuada. Treballadors i empreses.

    Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.

    Governança de les universitats.

    Sistema de qualitat i coneixement

    Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.

    Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.

    Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).

    Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.

    Satisfacció i participació edels estudiants.

    Qualitat de la docència.

    Ocupabilitat dels estudiants.

    Les infraestructures universitàries.

    Accés a la recerca.

    Resultat de la sessió:

  • +

    Educació continuada. Treballadors i empreses.

    Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.

    Governança de les universitats.

    Sistema de qualitat i coneixement

    Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.

    Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.

    Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).

    Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.

    Satisfacció i participació edels estudiants.

    Qualitat de la docència.

    Ocupabilitat dels estudiants.

    Les infraestructures universitàries.

    Accés a la recerca.

    Resultat de la sessió:


  • -<p>Educació continuada. Treballadors i empreses.</p><p>Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.</p><p>Governança de les universitats.</p><p>Sistema de qualitat i coneixement</p><p>Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.</p><p>Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.</p><p>Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).</p><p>Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.</p><p>Satisfacció i participació edels estudiants.</p><p>Qualitat de la docència.</p><p>Ocupabilitat dels estudiants.</p><p>Les infraestructures universitàries.</p><p>Accés a la recerca. </p><p><strong>Resultat de la sessió:</strong></p>
  • +<p>Educació continuada. Treballadors i empreses.</p><p>Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.</p><p>Governança de les universitats.</p><p>Sistema de qualitat i coneixement</p><p>Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.</p><p>Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.</p><p>Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).</p><p>Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.</p><p>Satisfacció i participació edels estudiants.</p><p>Qualitat de la docència.</p><p>Ocupabilitat dels estudiants.</p><p>Les infraestructures universitàries.</p><p>Accés a la recerca. </p><p><strong>Resultat de la sessió:</strong></p><p><br></p>
Esborrats
  • -

    Educació continuada. Treballadors i empreses.

    Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.

    Governança de les universitats.

    Sistema de qualitat i coneixement

    Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.

    Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.

    Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).

    Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.

    Satisfacció i participació edels estudiants.

    Qualitat de la docència.

    Ocupabilitat dels estudiants.

    Les infraestructures universitàries.

    Accés a la recerca.

    Resultat de la sessió:

Addicions
  • +

    Educació continuada. Treballadors i empreses.

    Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.

    Governança de les universitats.

    Sistema de qualitat i coneixement

    Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.

    Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.

    Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).

    Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.

    Satisfacció i participació edels estudiants.

    Qualitat de la docència.

    Ocupabilitat dels estudiants.

    Les infraestructures universitàries.

    Accés a la recerca.

    Resultat de la sessió:


Esborrats
  • -<p>Educació continuada. Treballadors i empreses.</p><p>Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.</p><p>Governança de les universitats.</p><p>Sistema de qualitat i coneixement</p><p>Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.</p><p>Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.</p><p>Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).</p><p>Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.</p><p>Satisfacció i participació edels estudiants.</p><p>Qualitat de la docència.</p><p>Ocupabilitat dels estudiants.</p><p>Les infraestructures universitàries.</p><p>Accés a la recerca. </p><p><strong>Resultat de la sessió:</strong></p>
Addicions
  • +<p>Educació continuada. Treballadors i empreses.</p><p>Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.</p><p>Governança de les universitats.</p><p>Sistema de qualitat i coneixement</p><p>Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.</p><p>Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.</p><p>Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).</p><p>Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.</p><p>Satisfacció i participació edels estudiants.</p><p>Qualitat de la docència.</p><p>Ocupabilitat dels estudiants.</p><p>Les infraestructures universitàries.</p><p>Accés a la recerca. </p><p><strong>Resultat de la sessió:</strong></p><p><br></p>
Número de versió 21 de 22 Mostra totes les versions Tornar a la trobada
Autoria de la versió
Avatar Manuel Gutiérrez
Versió creada el 05/11/2019 15:41

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes