We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
Cookie settings
We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.
These cookies enable key functionality of the website and help to keep its users secured. They are automatically saved in the browser and cannot be disabled.
Type
Name
Service
Description
Cookie
_session_id
This website
Allows websites to remember user within a website when they move between web pages.
Cookie
decidim-consent
This website
Stores information about the cookies allowed by the user on this website.
Local storage
pwaInstallPromptSeen
This website
Stores status if the progressive web application (PWA) install notification has been already seen by the user.
These cookies allow the website to remember the choices you have made in the past on this website to provide a more personalized experience for the website users.
These cookies are used to measure and analyse the website audience to help improve the website.
These cookies collect information about how you use the website and they can be utilized to provide you more personalized marketing across the different websites you use.
Oooops! Your network is offline. This is a previously cached version of the page you're visiting, perhaps the content is not up to date.
● Oferir estudis al territori adaptats als contextos d’excel·lència que existeixen. És necessari identificar en quins punts és potent el territori (perquè un tema està molt ben desenvolupat, existeix patrimoni, té una xarxa pública i privada i potent dins de l’àmbit, etc.) per crear una oferta formativa que s’ajusti i sigui atractiva. Es comenta que en altres llocs de Catalunya s’ofereix formació, de la qual quan cal aprendre directament de la realitat venen al Pirineu.
● Descentralitzar, doncs, l’oferta formativa als territoris que disposen dels recursos més adients per oferir-la.
● Entre els àmbits d’excel·lència del Pirineu es troben els sectors ramader, forestal, cultural, agroalimentari, INEF, o el patrimoni relacionat amb la paleontologia.
● Totes les multinacionals del món acudeixen al Pirineu per aprendre geologia. Es tracta d’un àmbit molt singular del territori, tot i que el hub formatiu es troba a Barcelona. Per això, caldria plantejar-se obrir una oferta formativa en geologia al Pirineu.
● Oferir un centre d’alt rendiment esportiu de muntanya. Existeixen altres centres d’alt rendiment esportiu a altres parts del territori, com Sant Cugat, però està clar que aquest és un tema potent del Pirineu.
● Un altre tema rellevant del territori és el romànic. Existeix molt patrimoni del romànic (esglésies, principalment) a més d’un centre d’interpretació. Aquí també es podria oferir formació en aquest àmbit.
#Coneixement ##PNSC
Educació continuada. Treballadors i empreses.
Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.
Governança de les universitats.
Sistema de qualitat i coneixement
Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.
Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.
Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).
Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.
Satisfacció i participació edels estudiants.
Qualitat de la docència.
Ocupabilitat dels estudiants.
Les infraestructures universitàries.
Accés a la recerca.
Resultat de la sessió:
The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
Source:{"body":{"ca":"●\tOferir estudis al territori adaptats als contextos d’excel·lència que existeixen. És necessari identificar en quins punts és potent el territori (perquè un tema està molt ben desenvolupat, existeix patrimoni, té una xarxa pública i privada i potent dins de l’àmbit, etc.) per crear una oferta formativa que s’ajusti i sigui atractiva. Es comenta que en altres llocs de Catalunya s’ofereix formació, de la qual quan cal aprendre directament de la realitat venen al Pirineu.\r\n●\tDescentralitzar, doncs, l’oferta formativa als territoris que disposen dels recursos més adients per oferir-la. \r\n●\tEntre els àmbits d’excel·lència del Pirineu es troben els sectors ramader, forestal, cultural, agroalimentari, INEF, o el patrimoni relacionat amb la paleontologia. \r\n●\tTotes les multinacionals del món acudeixen al Pirineu per aprendre geologia. Es tracta d’un àmbit molt singular del territori, tot i que el hub formatiu es troba a Barcelona. Per això, caldria plantejar-se obrir una oferta formativa en geologia al Pirineu.\r\n●\tOferir un centre d’alt rendiment esportiu de muntanya. Existeixen altres centres d’alt rendiment esportiu a altres parts del territori, com Sant Cugat, però està clar que aquest és un tema potent del Pirineu.\r\n●\tUn altre tema rellevant del territori és el romànic. Existeix molt patrimoni del romànic (esglésies, principalment) a més d’un centre d’interpretació. Aquí també es podria oferir formació en aquest àmbit.\ngid://participa/Decidim::Hashtag/13/_Coneixement #gid://participa/Decidim::Hashtag/14/_PNSC"},"title":{"ca":"Identificar contextos d’excel·lència (punts forts) del territori per adaptar l’oferta formativa"}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.
Share: