" class="part-icon-bars">

Procés participatiu del Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement

#PNSC Coneixement Creem una nova generació de coneixement col·lectiu!

Phase 1 of 1
Procés participatiu del PN@SC 30/07/2019 - 05/12/2019
Process phases

Crear el futur talent del coneixement reforçant l’educació de 0 a 18 anys

12/11/2019 12:42  
• És necessari invertir esforços a capacitar futurs professionals de la recerca, motiu pel qual s’hauria d’invertir ja a dirigir l’acció cap a l’alumnat de 0 a 18 anys; no només perquè seran els futurs investigadors i investigadores, sinó també per crear ciutadania capaç de participar en l’àmbit. • Això vol dir incrementar els recursos i millorar la formació i retribució de la docència. • Estendre la formació per projecte que es fa a primària fins a la secundària i batxillerat. • Per això mateix, eliminar les limitacions d’itinerari a secundària i batxillerat. Sovint es pot fer difícil que alumnat de 12 o 13 anys hagin d’escollir ja en aquesta edat a què es volen dedicar. És una mesura dirigida a millorar la dedicació dels recursos humans que s’han de tenir en el futur. #Coneixement ##PNSC

Related meetings:

Barcelona - Dimensió global del sistema de recerca. Infraestructures.
05 November 2019
18:00 - 20:30
· Estat actual de les infraestructures de recerca · Indicadors per a l’avaluació de l’impacte de la recerca · Estratègia catalana sobre Ciència oberta · Relacions entre el sistema de recerca públic i el sistema de recerca privat · Productivitat científica i nivell d’inversió en R+D+i · Llei de la ciència Resultats de la sessió:
Reference: II-PROP-2019-11-76859
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/PacteNacSocConeixement/f/2706/proposals/76859/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/PacteNacSocConeixement/f/2706/proposals/76859/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found