Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Participa
Vés al contingut principal
Participa
es oc
Registra't Entra

Participa gencat

  • Inici
  • Processos participatius
  • Consells de participació
  • Participació en normativa
  • Agenda
  • Ajuda

Procés participatiu del Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement

#PNSC Coneixement Creem una nova generació de coneixement col·lectiu!

Fase 1 de 1
Procés participatiu del PN@SC 30-07-2019 - 05-12-2019
Veure les fases
  • El procés
  • Trobades presencials
  • Propostes
Torna al llistat

Modificar el model de carrera docent i investigadora per a incentivar el desenvolupament de la transferència i la recerca aplicada.

Avatar Vegueria de Girona - Dimensió global del sistema del coneixement
22/11/2019 14:35  

• Per facilitar la transferència de coneixement a l’empresa, s’han d’implantar mesures que incentivin el nivell professional del personal docent i investigador. Actualment, només es valoren els “papers” però no treballar amb les empreses del territori.
• Canviar el sistema d’acreditació del professorat perquè la transferència tingui un major valor. Fomentar que els grups de recerca treballin amb empreses del territori.
• Facilitar que el sector empresarial ajudi a definir les línies de recerca a partir de les seves necessitats.
• Fomentar els doctorats industrials.
#Coneixement ##PNSC

  • Resultats al filtrar per la categoria: Eix 7. Territori, regions i ciutats. Eix 7. Territori, regions i ciutats.

Trobades relacionades:

Vegueria de Girona - Dimensió global del sistema del coneixement
14 Novembre 2019
18:00 - 20:30

Educació continuada. Treballadors i empreses.

Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.

Governança de les universitats.

Sistema de qualitat i coneixement

Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.

Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.

Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).

Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.

Satisfacció i participació edels estudiants.

Qualitat de la docència.

Ocupabilitat dels estudiants.

Les infraestructures universitàries.

Accés a la recerca.

Resultats de la sessió: