Proceso participativo del Pacto Nacional para la Sociedad del Conocimiento
#PNSC Coneixement ¡Creamos una generación de conocimiento colectivo!
Compartir amb l’empresa i la societat, el coneixement generat des de la universitat i els centres de recerca
• Facilitar amb eines tecnològiques el contacte entre les necessitats empresarials i socials, i la recerca.
• Difondre i fer accessible els treballs realitzats.
• Donar a conèixer les bones pràctiques que ja s’estan desenvolupament des de la universitat.
• Aquesta estratègia podria relacionar-se amb l’àmbit de la ciència oberta.
• Una altra manera de compartir el coneixement generat seria deslocalitzar els pols de coneixement.
• Cal tenir en compte que el coneixement és un valor, tant qualitatiu com quantitatiu. És un know-how que té un valor social però que també ha de veure’s reflectit en un valor econòmic.
• Existeix coneixement publicat a la xarxa, però no sempre és conegut pel sector empresarial perquè no hi ha una difusió específica, no es disposa del temps per cercar-la o potser perquè es desconeix què necessita.
• Organitzar espais de trobada entre la universitat i el teixit empresarial per a fomentar una relació més estable que permeti generar noves oportunitats i vies de col·laboració.
#Coneixement ##PNSC
Encuentros relacionados:
Veguería de Girona - Dimensión global del sistema de conocimiento
14 noviembre 2019
18:00 - 20:30
Educación continuada. Trabajadores y empresas.
Relaciones entre las estructuras de investigación del sistema de conocimiento.
Gobernanza de las universidades.
Sistema de calidad y conocimiento.
Conocimiento y cohesión territorial y regiones de conocimiento.
Participación de los territorios en la definición de las necesidades en el acceso al conocimiento y en la definición de políticas de I + D + i.
Definición, organización y funciones de un ecosistema de innovación territorial (EIT).
Desarrollo de unidades territoriales de conocimiento.
Satisfacción y participación de loa estudiantes.
Calidad de la docencia.
Empleabilidad de los estudiantes.
Las infraestructuras universitarias.
Acceso a la investigación.
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
Compartir: