Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

Compartir amb l’empresa i la societat, el coneixement generat des de la universitat i els centres de recerca

• Facilitar amb eines tecnològiques el contacte entre les necessitats empresarials i socials, i la recerca. • Difondre i fer accessible els treballs realitzats. • Donar a conèixer les bones pràctiques que ja s’estan desenvolupament des de la universitat. • Aquesta estratègia podria relacionar-se amb l’àmbit de la ciència oberta. • Una altra manera de compartir el coneixement generat seria deslocalitzar els pols de coneixement. • Cal tenir en compte que el coneixement és un valor, tant qualitatiu com quantitatiu. És un know-how que té un valor social però que també ha de veure’s reflectit en un valor econòmic. • Existeix coneixement publicat a la xarxa, però no sempre és conegut pel sector empresarial perquè no hi ha una difusió específica, no es disposa del temps per cercar-la o potser perquè es desconeix què necessita. • Organitzar espais de trobada entre la universitat i el teixit empresarial per a fomentar una relació més estable que permeti generar noves oportunitats i vies de col·laboració. #Coneixement ##PNSC

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share