Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
• És necessari enfocar el model educatiu en la tecnologia per tal d’adaptar-lo a la realitat actual.
• Incidir en l’educació primària i l’ESO per tal de despertar el talent de l’alumnat, i que de vegades està amagat i es desconeix.
• Exigir que el professorat sigui agent actiu en la seva adaptació a la realitat socioeconòmica. Actualment, molts i moltes professionals estan a la seva zona de confort i es resisteixen a canviar o adaptar els continguts que donen, fet que provoca una pèrdua de competitivitat en l’àmbit econòmic.
• Exigir que el professional tingui una qualificació dual. No només hauria de conèixer els continguts teòrics per poder explicar la matèria, sinó també hauria de saber posar-los en pràctica i com aquests es posen en pràctica en el mon laboral. Així, aquesta explicació pot despertar el talent de l’alumnat.
• En aquest sentit, es comenta que si la o el professional docent desconeix el sector, pot ser complicat que pugui despertar l’interès i el talent de l’alumnat.
• Per poder despertar vocacions, s’hauria de potenciar que s’incorporin docents associats/des als centres educatius que hagin treballat en el sector empresarial i puguin aportar una nova mirada.
• D’altra banda, també es podrien integrar temporalment a les empreses a docents perquè coneguin el sector, com a professors i professores en pràctiques.
• En aquest sentit, es comenta que existeixen estades formatives pel professorat però que són temporals i voluntàries, motiu pel qual s’haurien de donar a conèixer i potenciar.
• Incentivar i motivar la carrera professional del professorat, per evitar o reduir el desencís que tenen diversos/es professionals.
• Dotar dels recursos didàctics i econòmics suficients per aconseguir aquest nou model educatiu adaptat a la realitat actual.
• Finalment, s’incideix en què cal ja incorporar i donar major presència a les dones dins l’àmbit tecnològic (enginyeres), per tal de visibilitzar la seva tasca.
#Coneixement ##PNSC
Educació continuada. Treballadors i empreses.
Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.
Governança de les universitats.
Sistema de qualitat i coneixement
Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.
Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.
Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).
Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.
Satisfacció i participació edels estudiants.
Qualitat de la docència.
Ocupabilitat dels estudiants.
Les infraestructures universitàries.
Accés a la recerca.
Resultats de la sessió:
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"•\tÉs necessari enfocar el model educatiu en la tecnologia per tal d’adaptar-lo a la realitat actual.\r\n•\tIncidir en l’educació primària i l’ESO per tal de despertar el talent de l’alumnat, i que de vegades està amagat i es desconeix.\r\n•\tExigir que el professorat sigui agent actiu en la seva adaptació a la realitat socioeconòmica. Actualment, molts i moltes professionals estan a la seva zona de confort i es resisteixen a canviar o adaptar els continguts que donen, fet que provoca una pèrdua de competitivitat en l’àmbit econòmic. \r\n•\tExigir que el professional tingui una qualificació dual. No només hauria de conèixer els continguts teòrics per poder explicar la matèria, sinó també hauria de saber posar-los en pràctica i com aquests es posen en pràctica en el mon laboral. Així, aquesta explicació pot despertar el talent de l’alumnat. \r\n•\tEn aquest sentit, es comenta que si la o el professional docent desconeix el sector, pot ser complicat que pugui despertar l’interès i el talent de l’alumnat. \r\n•\tPer poder despertar vocacions, s’hauria de potenciar que s’incorporin docents associats/des als centres educatius que hagin treballat en el sector empresarial i puguin aportar una nova mirada. \r\n•\tD’altra banda, també es podrien integrar temporalment a les empreses a docents perquè coneguin el sector, com a professors i professores en pràctiques. \r\n•\tEn aquest sentit, es comenta que existeixen estades formatives pel professorat però que són temporals i voluntàries, motiu pel qual s’haurien de donar a conèixer i potenciar.\r\n•\tIncentivar i motivar la carrera professional del professorat, per evitar o reduir el desencís que tenen diversos/es professionals. \r\n•\tDotar dels recursos didàctics i econòmics suficients per aconseguir aquest nou model educatiu adaptat a la realitat actual.\r\n•\tFinalment, s’incideix en què cal ja incorporar i donar major presència a les dones dins l’àmbit tecnològic (enginyeres), per tal de visibilitzar la seva tasca.\ngid://participa/Decidim::Hashtag/13/_Coneixement #gid://participa/Decidim::Hashtag/14/_PNSC"},"title":{"ca":"Canviar el model educatiu per tal de focalitzar-ho en la tecnologia i adaptar-lo a la realitat actual"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Compartir: