Proceso participativo del Pacto Nacional para la Sociedad del Conocimiento
#PNSC Coneixement ¡Creamos una generación de conocimiento colectivo!
Crear un organisme per potenciar la formació continuada tecnològica
- Entre el que fa un centre tecnològic, que és generar tecnologia nova i les empreses que l’han d’aplicar hi ha un gap que són els treballadors, que han d’aprendre a fer servir aquesta maquinària.
- Per això es proposa establir una col·laboració público-privada (administració, sindicats, patronals, universitats, centres tecnològics, etc.) per a potenciar la formació continuada de caire tecnològic, actualitzant les competències dels treballadors/es en nova tecnologia.
- Per a això es podria crear acords amb empreses productores de maquinària perquè cedeixin equips en condicions avantatjoses.
- Caldria assegurar l’accés dels treballadors a aquesta formació, a través de la formació subvencionada, de beques, d’aportacions de les empreses, etc.
- Aquest organisme podria concretar-se en una fundació, amb mecenatges, partners tecnològics i que hauria d’estar liderada per les empreses.
- Aquest organisme seria un equivalent dels Centres d’Atenció Primària per a les empreses, podent donar suport tecnològic a tota mena d’empreses, no només quant a formació, sinó també assessorant davant de dificultats de desenolvupament tecnològic.
*Proposta no seleccionada i de la qual no es va valorar l'impacte.
#Coneixement ##PNSC
Encuentros relacionados:
Veguería Central - Dimensión global del sistema del conocimineto
20 noviembre 2019
18:00 - 20:30
Educación continuada. Trabajadores y empresas.
Relaciones entre las estructuras de investigación del sistema de conocimiento.
Gobernanza de las universidades.
Sistema de calidad y conocimiento.
Conocimiento y cohesión territorial regiones de conocimiento.
Participación de los territorios en la definición de las necesidades en el acceso al conocimiento y en la definición de políticas de I + D + i.
Definición, organización y funciones de un ecosistema de innovación territorial (EIT).
Desarrollo de unidades territoriales de conocimiento.
Satisfacción y participación de los estudiantes.
Calidad de la docencia.
Empleabilidad de los estudiantes.
Las infraestructuras universitarias.
Acceso a la investigación.
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
Compartir: