Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
• S’haurien de modificar els sistemes d’orientació per a l’accés als estudis superiors: revisar els mecanismes existents, incrementar el diàleg amb les famílies, ...
• L’existència de referents professionals per a l’alumnat és fonamental en la tria dels estudis (que coneguin diferents professions).
• Actualment, hi ha universitats que expliquen com són uns estudis determinats que ofereixen allà, quan el més adequat seria explicar com és estudiar una carrera determinada, es faci o no allà. Per exemple, oferir programes d’orientació sobre enginyeria, més que no informar sobre estudiar enginyeria en una universitat concreta.
• Caldria, doncs, “procedimentar” més el sistema.
• Es proposa eliminar les PAU (proves d’accés a la universitat), fer proves específiques per accedir a cada universitat que es vulgui, i reprendre un curs d’orientació universitària. Hem de tenir en compte que actualment es dedica tot un any a preparar les PAU. Aquest any es podria dedicar a conèixer les possibilitats professionals, les diferents opcions d’estudis, etc.
• Existeix la figura d’orientador als instituts, però s’hauria de revisar la seva funció perquè actualment és una figura una mica “deslluïda”.
#Coneixement ##PNSC
· Participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior
· Governança del sistema universitari.
· Equitat del sistema d’educació superior.
· Sosteniment de la despesa del sistema d’educació superior.
· Estat actual de l’educació superior a Catalunya.
Resultats de la sessió:
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"•\tS’haurien de modificar els sistemes d’orientació per a l’accés als estudis superiors: revisar els mecanismes existents, incrementar el diàleg amb les famílies, ...\r\n•\tL’existència de referents professionals per a l’alumnat és fonamental en la tria dels estudis (que coneguin diferents professions).\r\n•\tActualment, hi ha universitats que expliquen com són uns estudis determinats que ofereixen allà, quan el més adequat seria explicar com és estudiar una carrera determinada, es faci o no allà. Per exemple, oferir programes d’orientació sobre enginyeria, més que no informar sobre estudiar enginyeria en una universitat concreta.\r\n•\tCaldria, doncs, “procedimentar” més el sistema. \r\n•\tEs proposa eliminar les PAU (proves d’accés a la universitat), fer proves específiques per accedir a cada universitat que es vulgui, i reprendre un curs d’orientació universitària. Hem de tenir en compte que actualment es dedica tot un any a preparar les PAU. Aquest any es podria dedicar a conèixer les possibilitats professionals, les diferents opcions d’estudis, etc.\r\n•\tExisteix la figura d’orientador als instituts, però s’hauria de revisar la seva funció perquè actualment és una figura una mica “deslluïda”.\ngid://participa/Decidim::Hashtag/13/_Coneixement #gid://participa/Decidim::Hashtag/14/_PNSC"},"title":{"ca":"Canviar el sistema d’orientació a l’alumnat per accedir als estudis superiors."}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Compartís: