Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
• Proposta en base al model definit d’universitat oberta i innovadora.
• Sovint sembla que des de la universitat només es forma a treballadors i treballadores productives dirigides a crear creixement econòmic, i no es pot focalitzar la universitat només en l’economia productiva.
• Cal canviar la mentalitat i afavorir també la relació amb altres institucions i entitats o ONG, per ampliar la visió. Per exemple, es podrien fer les pràctiques en una associació veïnal o en un partit polític.
• Hem de tenir en compte que focalitzar la universitat en el sistema productiu pot anar en contra de millorar la societat. Per exemple, és probable que molts projectes de recerca vagin en línies contràries a les tendències econòmiques i l’economia productiva, com poden ser reciclatge de plàstic, autoproducció de pa, o projectes per a compartir béns i serveis.
• Tanmateix, també s’ha de mantenir el diàleg constant i directe amb el sector empresarial. Veient models d’altres països europeus com poden ser Dinamarca, Suècia o Regne Unit, veiem que la relació i col·laboració és directa i constant.
• En aquests països, des de l’ensenyament superior es treballa amb el sector empresarial per crear ocupabilitat però també per configurar models on es potenciï l’ “estudiar per aprendre”.
• En aquest sentit, cal parlar d’un model de sector empresarial que doni importància a la millora dels seus treballadors i treballadores, i que convergeixi cap a fer possible els Objectius de Desenvolupament Sostenible, fent possible una economia sostenible que tingui en compte els aspectes econòmics, socials i ambientals.
#Coneixement ##PNSC
· Participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior
· Governança del sistema universitari.
· Equitat del sistema d’educació superior.
· Sosteniment de la despesa del sistema d’educació superior.
· Estat actual de l’educació superior a Catalunya.
Resultats de la sessió:
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"•\tProposta en base al model definit d’universitat oberta i innovadora.\r\n•\tSovint sembla que des de la universitat només es forma a treballadors i treballadores productives dirigides a crear creixement econòmic, i no es pot focalitzar la universitat només en l’economia productiva. \r\n•\tCal canviar la mentalitat i afavorir també la relació amb altres institucions i entitats o ONG, per ampliar la visió. Per exemple, es podrien fer les pràctiques en una associació veïnal o en un partit polític.\r\n•\tHem de tenir en compte que focalitzar la universitat en el sistema productiu pot anar en contra de millorar la societat. Per exemple, és probable que molts projectes de recerca vagin en línies contràries a les tendències econòmiques i l’economia productiva, com poden ser reciclatge de plàstic, autoproducció de pa, o projectes per a compartir béns i serveis.\r\n•\tTanmateix, també s’ha de mantenir el diàleg constant i directe amb el sector empresarial. Veient models d’altres països europeus com poden ser Dinamarca, Suècia o Regne Unit, veiem que la relació i col·laboració és directa i constant. \r\n•\tEn aquests països, des de l’ensenyament superior es treballa amb el sector empresarial per crear ocupabilitat però també per configurar models on es potenciï l’ “estudiar per aprendre”. \r\n•\tEn aquest sentit, cal parlar d’un model de sector empresarial que doni importància a la millora dels seus treballadors i treballadores, i que convergeixi cap a fer possible els Objectius de Desenvolupament Sostenible, fent possible una economia sostenible que tingui en compte els aspectes econòmics, socials i ambientals.\ngid://participa/Decidim::Hashtag/13/_Coneixement #gid://participa/Decidim::Hashtag/14/_PNSC"},"title":{"ca":"Afavorir el diàleg i la col·laboració de la universitat amb el sector productiu i amb el tercer sector"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Compartir: