Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
• Proposta en base al model definit d’universitat oberta i innovadora.
• Per afavorir l’excel·lència cal incrementar els recursos i mitjans de tota mena. D’aquesta manera, també es facilitaria retenir i captar el talent.
• Incidir en la formació continuada del docent, no només en l’àmbit de la seva expertise, sinó també en competències relacionades amb com fer aquesta docència. Que una o un docent es formi al llarg dels anys és un deure, i s’hauria d’incrementar el nivell d’exigència i oferir facilitats. Caldria que la formació continuada del professorat formés part del conjunt del sistema.
• Un sistema podria ser que, per exemple, en lloc d’incorporar deu professionals s’incorporessin dotze. Durant dos anys, aquests dos de més estan formant-se i actualitzant-se, i al cap de dos anys, de manera rotativa, ells/es s’incorporen a la docència i altres dos o dues es formarien.
• Revisar les carreres acadèmiques de docents, les vies d’accés a la universitat, i, si es diferenciessin els dos models d’universitats (recerca i ciències aplicades), avaluar el professorat d’acord amb les publicacions realitzades (universitats de recerca) o pel grau d’inserció laboral (ciència aplicades).
• Desenvolupar projectes de recerca transversals, més enllà d’una única universitat.
#Coneixement ##PNSC
· Participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior
· Governança del sistema universitari.
· Equitat del sistema d’educació superior.
· Sosteniment de la despesa del sistema d’educació superior.
· Estat actual de l’educació superior a Catalunya.
Resultats de la sessió:
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"•\tProposta en base al model definit d’universitat oberta i innovadora.\r\n•\tPer afavorir l’excel·lència cal incrementar els recursos i mitjans de tota mena. D’aquesta manera, també es facilitaria retenir i captar el talent.\r\n•\tIncidir en la formació continuada del docent, no només en l’àmbit de la seva expertise, sinó també en competències relacionades amb com fer aquesta docència. Que una o un docent es formi al llarg dels anys és un deure, i s’hauria d’incrementar el nivell d’exigència i oferir facilitats. Caldria que la formació continuada del professorat formés part del conjunt del sistema. \r\n•\tUn sistema podria ser que, per exemple, en lloc d’incorporar deu professionals s’incorporessin dotze. Durant dos anys, aquests dos de més estan formant-se i actualitzant-se, i al cap de dos anys, de manera rotativa, ells/es s’incorporen a la docència i altres dos o dues es formarien. \r\n•\tRevisar les carreres acadèmiques de docents, les vies d’accés a la universitat, i, si es diferenciessin els dos models d’universitats (recerca i ciències aplicades), avaluar el professorat d’acord amb les publicacions realitzades (universitats de recerca) o pel grau d’inserció laboral (ciència aplicades).\r\n•\tDesenvolupar projectes de recerca transversals, més enllà d’una única universitat.\ngid://participa/Decidim::Hashtag/13/_Coneixement #gid://participa/Decidim::Hashtag/14/_PNSC"},"title":{"ca":"Oferir facilitats i desenvolupar mesures per a potenciar l’excel·lència del professorat."}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Compartís: