Consulta pública prèvia a l'elaboració del projecte de decret STEAM i Humanitats
Consulta pública sobre el projecte de decret de creació del Programa d'Investigació, la Innovació pedagògica i la Formació del professorat en l'àmbit de les vocacions científiques i tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques (STEAM) i les Humanitats
Edualter: En la definició de finalitats, la perspectiva de gènere i transformadora ha de ser més desenvolupada i inclosa de manera transversal
En el text de referència s'esmenta la perspectiva de gènere, enriquidora i transformadora, però no es desenvolupa aquesta perspectiva ni quins elements han d'incloure's de manera transversal en la implementació del programa
Proposem que per a tenir en compte aquesta perspectiva amb un enfocament de Justícia Global es plantegin els elements de referència clars i la tradició i reflexió pedagògica del feminisme, de l'enfocament ecosocial i comunitari.
Llistat d'adhesions
i 3 persones més
(veure més)
(veure menys)
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Un altre enfocament indispensable per a transversalitzar una visió de gènere seria incorporar el treball de reflexió i concreció del grup de treball EcoFemiSTEAM del CRP de les Corts (Barcelona) que vénen construint una proposta que posa en valor el EcoFeminisme a l'aula
Carregant els comentaris ...