" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració del projecte de decret STEAM i Humanitats

Consulta pública sobre el projecte de decret de creació del Programa d'Investigació, la Innovació pedagògica i la Formació del professorat en l'àmbit de les vocacions científiques i tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques (STEAM) i les Humanitats

Fase 2 de 2
Retorn 08/12/2021 - 17/12/2021
Fases del procés

Canvis a "Edualter: Fomentar el diàleg de sabers i perspectives culturals presents a les aules"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Edualter: Fomentar el diàleg de sabers i perspectives culturals presents a les aules"}
  • +{"ca"=>"Edualter: Fomentar el diàleg de sabers i perspectives culturals presents a les aules"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Edualter: Fomentar el diàleg de sabers i perspectives culturals presents a les aules"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Edualter: Fomentar el diàleg de sabers i perspectives culturals presents a les aules"}

Cos

  • +["Es proposa un enfocament intercultural crític en el programa, que permeti posar especial interès en la valorització de sabers diversos, tradicionals i ancestrals en diàleg amb la cultura científica majoritàriament validada. L'anterior reconeixent la diversitat de procedències, coneixements i cultures presents a les aules així com les aportacions de les diferents cultures en l'avanç de la ciència (evitant posicions etnocentristes en el discurs científic dominant)"]
  • +["Es proposa un enfocament intercultural crític en el programa, que permeti posar especial interès en la valorització de sabers diversos, tradicionals i ancestrals en diàleg amb la cultura científica majoritàriament validada. L'anterior reconeixent la diversitat de procedències, coneixements i cultures presents a les aules així com les aportacions de les diferents cultures en l'avanç de la ciència (evitant posicions etnocentristes en el discurs científic dominant)"]
Esborrats
Addicions
  • +["Es proposa un enfocament intercultural crític en el programa, que permeti posar especial interès en la valorització de sabers diversos, tradicionals i ancestrals en diàleg amb la cultura científica majoritàriament validada. L'anterior reconeixent la diversitat de procedències, coneixements i cultures presents a les aules així com les aportacions de les diferents cultures en l'avanç de la ciència (evitant posicions etnocentristes en el discurs científic dominant)"]
Esborrats
Addicions
  • +["Es proposa un enfocament intercultural crític en el programa, que permeti posar especial interès en la valorització de sabers diversos, tradicionals i ancestrals en diàleg amb la cultura científica majoritàriament validada. L'anterior reconeixent la diversitat de procedències, coneixements i cultures presents a les aules així com les aportacions de les diferents cultures en l'avanç de la ciència (evitant posicions etnocentristes en el discurs científic dominant)"]
Autoria de la versió
Avatar: Edualter Edualter
Versió creada el 05/12/2021 13:45