Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta publica prealabla ara elaboracion deth projècte de decrèt STEAM e Umanitats

Consulta publica sobri eth projècte de decrèt de creacion deth Programa d'Investigacion, era Innovacion pedagogica e era Formacion deth professorat en encastre des vocacions scientifiques e tecnologiques, en engenharia e matematiques (STEAM) e es Umanitats

Fase 2 de 2
Retorn 08/12/2021 - 17/12/2021
Veure les fases

Canvis a "Edualter: Identificar i proposar solucions a les deficiències estructurals del sistema educatiu per a l'aplicació del programa"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Edualter: Identificar i proposar solucions a les deficiències estructurals del sistema educatiu per a l'aplicació del programa"}
  • +{"ca"=>"Edualter: Identificar i proposar solucions a les deficiències estructurals del sistema educatiu per a l'aplicació del programa"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Edualter: Identificar i proposar solucions a les deficiències estructurals del sistema educatiu per a l'aplicació del programa"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Edualter: Identificar i proposar solucions a les deficiències estructurals del sistema educatiu per a l'aplicació del programa"}

Cos

  • +["A l'incís k) dels objectius es planteja la construcció d'un model pedagògic i didàctic que permeti aconseguir els objectius del programa amb equitat, però sense aprofundir en les condicions de base del sistema educatiu. El programa pot ser un revulsiu per a identificar les deficiències estructurals que impedeixen l'aplicació extensiva d'aquests programes d'innovació en escoles i instituts d'alta vulneració S'haurien d'incloure aquest mecanismes d'identificació i propostes"]
  • +["A l'incís k) dels objectius es planteja la construcció d'un model pedagògic i didàctic que permeti aconseguir els objectius del programa amb equitat, però sense aprofundir en les condicions de base del sistema educatiu. El programa pot ser un revulsiu per a identificar les deficiències estructurals que impedeixen l'aplicació extensiva d'aquests programes d'innovació en escoles i instituts d'alta vulneració S'haurien d'incloure aquest mecanismes d'identificació i propostes"]
Esborrats
Addicions
  • +["A l'incís k) dels objectius es planteja la construcció d'un model pedagògic i didàctic que permeti aconseguir els objectius del programa amb equitat, però sense aprofundir en les condicions de base del sistema educatiu. El programa pot ser un revulsiu per a identificar les deficiències estructurals que impedeixen l'aplicació extensiva d'aquests programes d'innovació en escoles i instituts d'alta vulneració S'haurien d'incloure aquest mecanismes d'identificació i propostes"]
Esborrats
Addicions
  • +["A l'incís k) dels objectius es planteja la construcció d'un model pedagògic i didàctic que permeti aconseguir els objectius del programa amb equitat, però sense aprofundir en les condicions de base del sistema educatiu. El programa pot ser un revulsiu per a identificar les deficiències estructurals que impedeixen l'aplicació extensiva d'aquests programes d'innovació en escoles i instituts d'alta vulneració S'haurien d'incloure aquest mecanismes d'identificació i propostes"]
Autoria de la versió
Avatar Edualter
Versió creada el 05/12/2021 14:29

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes