" class="part-icon-bars">

Consulta pública previa a la elaboración del proyecto de decreto STEAM y Humanidades

Consulta pública sobre el proyecto de decreto de creación del Programa de Investigación, la Innovación pedagógica y la Formación del profesorado en el ámbito de las vocaciones científicas y tecnológicas, en ingeniería y matemáticas (STEAM) y las Humanidades

Fase 2 de 2
Retorno 08/12/2021 - 17/12/2021
Fases del proceso

Edualter: Identificar i proposar solucions a les deficiències estructurals del sistema educatiu per a l'aplicació del programa

05/12/2021 14:29  
A l'incís k) dels objectius es planteja la construcció d'un model pedagògic i didàctic que permeti aconseguir els objectius del programa amb equitat, però sense aprofundir en les condicions de base del sistema educatiu. El programa pot ser un revulsiu per a identificar les deficiències estructurals que impedeixen l'aplicació extensiva d'aquests programes d'innovació en escoles i instituts d'alta vulneració S'haurien d'incloure aquest mecanismes d'identificació i propostes

Lista de adhesiones

10 Apoyos
Número de adhesiones5

Referencia: II-PROP-2021-12-83087
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83087/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83087/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Detalles del comentario

Estás viendo un solo comentario

Ver todos los comentarios

Benvolgudes, benvolguts,
Inicialment es preveu fer un pilotatge del programa en un centre estàndard. Considerem que és molt important identificar aquestes deficiències estructurals per permetre prendre les mesures adients que facilitin actuar en el conjunt del sistema per anar envers l’equitat.
Moltes gràcies.

Josep Biayna
Departament d'Educació
Cap del Servei d'Innovació, Xarxes i Serveis Educatius

Cargando los comentarios ...