Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta publica prealabla ara elaboracion deth projècte de decrèt STEAM e Umanitats

Consulta publica sobri eth projècte de decrèt de creacion deth Programa d'Investigacion, era Innovacion pedagogica e era Formacion deth professorat en encastre des vocacions scientifiques e tecnologiques, en engenharia e matematiques (STEAM) e es Umanitats

Fase 2 de 2
Retorn 08/12/2021 - 17/12/2021
Veure les fases

Canvis a "Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"}
  • +{"ca"=>"Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"}

Cos

  • +["L'incís c) dels objectius plantejats pel programa es refereix a la cultura democràtica i participació, però tant en el diagnòstic, el plantejament del programa i la seva proposta de desenvolupament no s'expliciten les veus de l'alumnat ni les famílies. Proposem d'especial interès la veu d'infants i joves per a enriquir les visions i concepcions del món que es poden plantejar en el programa\nQualsevol model didàctic transformador hauria de partir del diàleg i de les aspiracions vitals de l'alumnat"]
  • +["L'incís c) dels objectius plantejats pel programa es refereix a la cultura democràtica i participació, però tant en el diagnòstic, el plantejament del programa i la seva proposta de desenvolupament no s'expliciten les veus de l'alumnat ni les famílies. Proposem d'especial interès la veu d'infants i joves per a enriquir les visions i concepcions del món que es poden plantejar en el programa\nQualsevol model didàctic transformador hauria de partir del diàleg i de les aspiracions vitals de l'alumnat"]
Esborrats
Addicions
  • +["L'incís c) dels objectius plantejats pel programa es refereix a la cultura democràtica i participació, però tant en el diagnòstic, el plantejament del programa i la seva proposta de desenvolupament no s'expliciten les veus de l'alumnat ni les famílies. Proposem d'especial interès la veu d'infants i joves per a enriquir les visions i concepcions del món que es poden plantejar en el programa\nQualsevol model didàctic transformador hauria de partir del diàleg i de les aspiracions vitals de l'alumnat"]
Esborrats
Addicions
  • +["L'incís c) dels objectius plantejats pel programa es refereix a la cultura democràtica i participació, però tant en el diagnòstic, el plantejament del programa i la seva proposta de desenvolupament no s'expliciten les veus de l'alumnat ni les famílies. Proposem d'especial interès la veu d'infants i joves per a enriquir les visions i concepcions del món que es poden plantejar en el programa\nQualsevol model didàctic transformador hauria de partir del diàleg i de les aspiracions vitals de l'alumnat"]
Autoria de la versió
Avatar Edualter
Versió creada el 05/12/2021 14:40

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes