Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració del projecte de decret STEAM i Humanitats

Consulta pública sobre el projecte de decret de creació del Programa d'Investigació, la Innovació pedagògica i la Formació del professorat en l'àmbit de les vocacions científiques i tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques (STEAM) i les Humanitats

Phase 2 of 2
Retorn 08/12/2021 - 17/12/2021
Process phases

Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres

05/12/2021 14:40  
L'incís c) dels objectius plantejats pel programa es refereix a la cultura democràtica i participació, però tant en el diagnòstic, el plantejament del programa i la seva proposta de desenvolupament no s'expliciten les veus de l'alumnat ni les famílies. Proposem d'especial interès la veu d'infants i joves per a enriquir les visions i concepcions del món que es poden plantejar en el programa Qualsevol model didàctic transformador hauria de partir del diàleg i de les aspiracions vitals de l'alumnat

List of Endorsements

11 Supports
Endorsements count6

Reference: II-PROP-2021-12-83088
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83088/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83088/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0.0%)

No comments with votes found

0 against (0.0%)

No comments with votes found

Loading comments ...

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings