Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta publica prealabla ara elaboracion deth projècte de decrèt STEAM

Consulta publica sobri eth projècte de decrèt de creacion deth Programa de Recèrca, era Innovacion pedagogica e era Formacion deth professorat en encastre des vocacions scientifiques e tecnologiques, en engenharia e matematiques (STEAM)

Fase 2 de 2
Retorn 27/09/2021 - 08/10/2021
Veure les fases
Ajuda

Son debats estructuradi sus politiques publiques entà incorporar es votzes dera ciutadania enes decisions deth Govèrn. Eth Govèrn aquerís eth compromís d’escotar-les, incorporar-les quan sigue procedent e explicar entara ciutadania es decisions prenudes, enriquides damb aguesta participacion.


Podetz hèr es vòstes aportacions en linha, assistir a sessions presenciaus o consultar es aportacions d’auti participaires.

Tanca l'ajuda

A més d'aquest Portal, també podeu adreçar les vostres propostes al correu: innovaxarxesiservedu.educacio@gencat.cat

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Normativa

L’objectiu deth projècte de decrèt qu'ací se prepause ei desvolopar lo projècti “Innovacion, Formacion e Recèrca STEAM en Centre Educatiu”. Era singularitat en l’organizacion deth centre e era provision de professorat e de personau d’administracion e servicis, eth projècte de formacion e recèrca en collaboracion damb universitats e centres de recèrca, atau coma es recorsi de besonh entath projècte, requerissen dera regulacion via decrèt.

Promòir aguesti projèctes de recèrca en centre, ei obligacion des administracions educatives tau coma establís Era Lei Organica 3/2020, de 29 de deseme, que se modifique entà eth era Lei Organica 2/2006, de 3 de mai, d'educacion, ena Disposicion Addicionau 35, damb era fin de melhorar es practiques d'ensenhament e es procèssi educatius, es resultats educatius e assegurar era qualitat de l’educacion damb major equitat e includiment.

Eth desvolopament d’aguest projècte en centre e es accions que se desvoloparàn auràn un impacte de país enes encastres següents: nivèu educatiu, insercion sociau, ocupabilitat, economic, culturau e d’integracion.




Objectiu dera consulta


Eth projècte de decrèt prepausat preten desvolopar lo projècti “Innovacion, Formacion e Recèrca STEAM en Centre Educatiu”.

Eth centre qu'a d’implementar eth projècte li cau disposar d’ua estructura organitzativa e de gestion singulara entà amiar a tèrme damb eficacitat e eficiéncia es foncions e responsabilitats manades, que requerissen ua regulacion especifica que permete e ath madeish temps delimite l’exercici dera sua autonomia organitzativa, de gestion de personau e de gestion economica. L’exercici de l’autonomia en cadun d’aguesti aspèctes se desvolòpe en marc deth sòn projècte educatiu e des nòrmes d’organizacion e foncionament deth centre, e era governança deth centre aquerís un papèr de lideratge globau, enes #vessant d'ensenhament e formatives, atau coma en matèria de recèrca.

Tau coma establís era Lei Organica 3/2020, de 29 de deseme, que se modifique entà eth era Lei Organica 2/2006, de 3 de mai, d'Educacion ena Disposicion Addicionau 35 es administracions educatives les cau promòir eth desvolopament de centres de recèrca que siguen referents especializats, damb era fin de melhorar es practiques d'ensenhament e es procèssi educatius, es resultats educatius e assegurar era qualitat de l’educacion damb major equitat e includiment. Atau madeish, les cau promòir era difusion d’experiéncies e l’escambi des resultats considerables dera recèrca e innovacion educativa entre es hilats de centres educatius e es universitats.

Era fin deth projècte ei melhorar era cultura scientifica dera societat, tot en tot experimentar e en tot crear evidéncies sobri l’aprendissatge dera sciéncia e era tecnologia, l’esperit critic e eth metòde scientific, e era creativitat (restacada as Arts), visibilitzant es airaus STEAM. Es linhes d’accion deth projècte preven era formacion deth professorat enes encastres scientifics, tecnologics, artistic e matematic, eth trabalh des competéncies STEAM entre l’alumnat dera educacion obligatòria e desvolopar procediments entà hèr-ne era avaloracion, era participacion des enterpreses deth sector ena escòla, e promòir era sciéncia, era tecnologia, era engenharia, es arts e es matematiques ara societat.

Tanben a coma objectiu generar un espaci entà l’especialització deth professorat en pedagogia e didactica des airaus restacadi as STEAM a trauès dera innovacion organitzativa e metodològica, e era recèrca educativa e es evidéncies aplicades ara practica d'ensenhament.

Consistís en un espaci d’experimentacion e metuda en practica des aproximacions pedagogiques mès contrastades en l’aprendissatge e era didactica des airaus de sciéncies, tecnologia e matematiques, atau coma dera creativitat dempús de d’ua concepcion competenciau integrau e eth contacte damb era recèrca de termièra des centres de recèrca deth Barcelone Institute of Science and Technology (BIST) e d'autes.

Preve linhes de recèrca educativa per çò qu'ei d'espacis e equipaments actuaus entà ua didactica des STEAM adequada as naui contèxtes d’aprendissatge e incorpòre accions ena recèrca de l’equitat de genre damb ua especiau atencion ara promocion des mainades e es gojates enes aprendissatges des encastres STEAM.

A volontat d’vier l’èish vertebrador d’un hilat de centres educatius especializadi enes airaus STEAM, enquadradi en Plan STEMcat, e un agent considerable ena irradiació dera cultura científico-tecnologica ath conjunt deth sistèma educatiu e dera societat.

Era prepausa de projècte STEAM en centre educatiu s’a dessenhat entà per'mor de refortilhar es objectius establidi en lo programe d’innovacion pedagogica STEAMCat e d’acòrd damb es objectius establidi pera iniciatiua European Schoolnet, que sosten a un hilat de païsi entà promòir era transformacion educativa ena societat digitalizada deth sègle XXI, tot en tot promòir era innovacion en l’aprendissatge e era docéncia. Ath delà ath delà, eth centre educatiu singular ei innovador ena promocion deth professorat damb experiéncia en recèrca, e en vier un centre de referéncia en recèrca en educacion e aprendissatge en STEAM.

Eth resumit, eth desvolopament d’aguest projècte en centre e es accions que se desvoloparàn auràn un impacte de país enes encastres següents:

  • Nivèu educatiu: melhora des competéncies d'ensenhament en l’encastre des STEAM e des resultats educatius de tota l’alumnat e reduccion dera taxa d’abandonament escolar
  • Insercion Sociau: reduccion des inegalitats d’origina pr'amor que tota l’alumnat disposarà de professorat mès qualificat qu'educarà cada escolan/a d’acòrd damb es sòns besonhs e interèssi.
  • Ocupabilitat e reduccion de l’caumatge: era melhora des resultats educatius entà toti permeterà l’accès damb mès garanties d’succès as ensenhaments postobligatoris e professionalitzadors e melhorar era preparacion e dar mès oportunitats d’ocupabilitat des joens e a redusir l’caumatge juvenil
  • Economic: era reactivació economica de Catalonha vierà dera man de l’educacion, e eth professorat n’ei ua pèça clau, e aguesta iniciatiua implique e compromet l’Administracion e era societat catalana damb un objectiu compartit d’arténher aumentar eth nivèu formatiu dera poblacion. Ath delà, era iniciatiua represente ua escomesa clara de collaboracion publica-privada que permeterà aportar era coneishença des centres mès punters de recèrca scientifica ara formacion deth professorat.
  • Culturau: damb un aument significatiu dera cultura scientifica dera ciutadania deth país.
  • Integracion: un increment deth nombre de hemnes en estudis superiors e es lòcs de trabalh restacat as STEAM.


Qüestions entà orientar es aportacions


Sense perjudici dera hèta possible d’exprimir l’opinion sobri quinsevolhe des aspèctes sometudi ath document de consulta, entà per'mor de facilitar eth debat daurit ara ciutadania e de promòir es aportacions, se haràn es qüestions de caractèr generic següent:

1.- Considère que s’a descrit adequadaments eth problèma? I a d'auti aspèctes que considère que les calerie èster avaloradi per l’Administracion dera Generalitat?

2.- S’les calerie preveir d'auti objectius diferenti?

3.- S’les calerie regular d’auta aspèctes qu'afècten era creacion deth Programa de Recèrca, era Innovacion pedagogica e era Formacion deth professorat en l’encastre des STEAM, e l’estructure organitzativa e eth foncionament deth centre educatiu e deth hilat de centres que se’n pogue generar?







Àrea Departament de Educacion
Grup promotor Departament d'Educació. Secretaria de Transformació Educativa
Unitat promotora Direcció General d'Innovació, Investigació i Cultura Digital
Disposa de retorn
Data d'inici Lo 23 d’agost de 2021
Data de finalització Lo 8 d’octòbre de 2021
Referència: II-PART-2021-08-412

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjecteSTEAM/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjecteSTEAM/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadístiques

26

Seguidores

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes