Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Procés Participatiu per definir la Xarxa ParticipaLab (XPL)

#XarxaParticipaLab Ajuda’ns a definir els serveis de participació ciutadana que es poden incorporar als equipaments

Phase 5 of 5
Retorn 01/03/2022 - 30/06/2022
Process phases

Servei de formació en participació digital

05/11/2021 08:20  

Actualment, la majoria de processos participatius que s’estan impulsant, estan gestionats des de plataformes d’internet, on la ciutadania hi pot accedir per seguir els diferents processos, accedir a informació i realitzar votacions entre altres. En aquest context, es considera que els equipaments TIC podrien oferir formacions sobre participació i participació en format digital, amb l’objectiu trencar les barreres digitals i dotar d’eines i recursos a les persones que volen participar d’aquests processos. 


Related meetings:

EN LÍNIA - Segona trobada amb Equipaments TIC
02 November 2021
16:00 - 18:00
Segona trobada amb responsables d'Equipaments TIC de caràcter propositiu per recollir idees i propostes de què cal fer per facilitar que l’equipament esdevingui membre actiu de la Xarxa. 
Endorsements count0

Reference: II-PROP-2021-11-82872
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/XPL/f/3148/proposals/82872/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/XPL/f/3148/proposals/82872/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Loading comments ...

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings