Punt de participació
S’observa que és fonamental generar dinàmiques d’acollida als equipaments de proximitat perquè la ciutadania hi vagi i se senti acollida i ben atesa. Això implica tenir present aquesta vocació dels equipaments de proximitat de ser espais oberts a la ciutadania i formar als i les professionals que hi treballen per atendre i acompanyar a la ciutadania. Però també cal realitzar un treball de vinculació a l’equipament promovent les bones experiències personals i trencant les “barreres relacionals” inicials.
Propostes:
· Els equipaments de proximitat han de formar als professionals que hi treballen en l’atenció i l’acompanyament a la ciutadania.
· Disposar de “self service” en els Punts de Participació on la ciutadania pugui accedir a un dispositiu que el permeti estar connectat a internet i a tots els espais web de referència per poder participar.
Necessitat de suport:
· Ja sigui amb el suport de la Xarxa, o dels responsables dels diferents equipaments, cal formar els i les professionals dels equipaments en l’acollida i vinculació als equipaments.
· Cal disposar dels punts de connexió a la xarxa i als portals de participació de referència.
Compartir