Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració d'un projecte de decret sobre administració digital

Consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret per a la transformació digital de l’Administració de la Generalitat

Phase 2 of 2
Retorn 22/01/2019 - 28/02/2019
Process phases

La Gestió Documental com a eina de millora i eficiència

21/01/2019 22:59  
Els professionals de l'arxivística fa molts anys que treballem en la transformació i impuls de l'Administració electrònica. Pensem que la nostra experiència i coneixements tècnics en matèria de gestió de la informació amb la gestió documental com a metodologia pot aportar aquesta normalització, estandardització, redisseny i millora dels serveis i procediments. És per això que proposem una sèrie de propostes tecnològiques, organitzatives i funcionals centrades en millorar el back office de l'Adm

List of Endorsements

Endorsements count2

Reference: II-PROP-2019-01-75468
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/administraciodigital/f/2388/proposals/75468/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/administraciodigital/f/2388/proposals/75468/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Loading comments ...

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings