" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració d'un projecte de decret sobre administració digital

Consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret per a la transformació digital de l’Administració de la Generalitat

Phase 2 of 2
Retorn 22/01/2019 - 28/02/2019
Process phases

Dret a NO aportar documents

27/01/2019 12:01  
Incidir més en l’obligació de les administracions a no requerir documents originals i en paper. Que s’estableixi que la norma general obligatòriament sigui no demanar cap document. I per garantir el compliment d’aquesta obligació, establir que en cas de que es requereixi la presentació de documents, originals o no, que sigui amb una verificació al final del procediment i que hagi d’estar justificat per l’administració que ho requereix, per exemple, que fos necessari establir-ho reglamentàriament

Reference: II-PROP-2019-01-75477
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/administraciodigital/f/2388/proposals/75477/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/administraciodigital/f/2388/proposals/75477/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

1 in favor (100.0%)

No comments with votes found

0 against (0.0%)

No comments with votes found

Comment details

You are seeing a single comment

View all comments

Exacte, el problema principal el tenim en la normativa específica aplicable al procediment que no està adaptada, amb la qual cosa es continua demanant la mateixa documentació i originals. És el cas de les subvencions, de l'empadronament, dels processos selectius, etc.

Loading comments ...