" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració d'un projecte de decret sobre administració digital

Consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret per a la transformació digital de l’Administració de la Generalitat

Fase 2 de 2
Retorn 22/01/2019 - 28/02/2019
Fases del procés

Dret a NO aportar documents

27/01/2019 12:01  
Incidir més en l’obligació de les administracions a no requerir documents originals i en paper. Que s’estableixi que la norma general obligatòriament sigui no demanar cap document. I per garantir el compliment d’aquesta obligació, establir que en cas de que es requereixi la presentació de documents, originals o no, que sigui amb una verificació al final del procediment i que hagi d’estar justificat per l’administració que ho requereix, per exemple, que fos necessari establir-ho reglamentàriament

Referència: II-PROP-2019-01-75477
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/administraciodigital/f/2388/proposals/75477/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/administraciodigital/f/2388/proposals/75477/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

1 a favor (100.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Exacte, el problema principal el tenim en la normativa específica aplicable al procediment que no està adaptada, amb la qual cosa es continua demanant la mateixa documentació i originals. És el cas de les subvencions, de l'empadronament, dels processos selectius, etc.

Carregant els comentaris ...