Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració d'un projecte de decret sobre administració digital

Consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret per a la transformació digital de l’Administració de la Generalitat

Fase 2 de 2
Retorn 22/01/2019 - 28/02/2019
Veure les fases

Dret a NO aportar documents

27/01/2019 12:01  
Incidir més en l’obligació de les administracions a no requerir documents originals i en paper. Que s’estableixi que la norma general obligatòriament sigui no demanar cap document. I per garantir el compliment d’aquesta obligació, establir que en cas de que es requereixi la presentació de documents, originals o no, que sigui amb una verificació al final del procediment i que hagi d’estar justificat per l’administració que ho requereix, per exemple, que fos necessari establir-ho reglamentàriament

Referència: II-PROP-2019-01-75477
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/administraciodigital/f/2388/proposals/75477/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/administraciodigital/f/2388/proposals/75477/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

1 a favor (100.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes