Consulta pública prèvia a l'elaboració d'un projecte de decret sobre administració digital
Consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret per a la transformació digital de l’Administració de la Generalitat
Quant a aquest procés
Aquest procés pertany a Normativa
L'objectiu de la consulta és copsar la percepció, l'experiència i el criteri de la ciutadania pel que fa al seu accés als serveis d'administració digital així com a l’exercici dels seus drets en aquest context.
Propostes Veure tots (11)
Quan sigui possible optar per la tramitació automatitzada com a primera opció.
Definir un full...
Incidir més en l’obligació de les administracions a no requerir documents originals i en paper....
Conceptes arrelats a l'eficàcia, seguretat, adaptabilitat... depenen inexcusablement del fet que...
Propostes de l’Il·lustre Col·legi de Advocacia de Barcelona a l’edicte de 13 de setembre de 2019,...
Què es decideix
Direcció general de Participació Ciutadana
Qui participa
La consulta s’adreça al conjunt de ciutadans i entitats
Àrea
Departament de Vicepresidéncia e de Politiques Digitaus e Territòri
Disposa de retorn
No
Data d'inici
Lo 27 de decembre de 2018
Data de finalització
Lo 28 de febrièr de 2019
Referència: II-PART-2018-12-195
Estadístiques
55
Participants
36
Seguidores
2
Comentaris
11
Propostes
31
Compartís: