Agenda estratègica del Pirineu
#AgendaPirineu Agenda Estratègica del Pirineu
En aquest espai podeu introduir les vostres propostes de projectes transformadors per al desenvolupament del Pirineu d'acord amb les següents característiques orientatives:
- Singularitat: cal impulsar el desenvolupament del territori a partir de projectes específics que posin en valor l’àmbit del Pirineu i aprofitin els potencials específics d’aquest territori
- Escala pirinenca: cal que els projectes puguin beneficiar el màxim de persones i territoris inclosos a l’àmbit del Pirineu. Els projectes han de contribuir al màxim possible a distribuir l’activitat econòmica de forma equilibrada arreu del territori.
- Contribució al benestar i el progrés social: els projectes han de contribuir —o si més no, no ser una trava— al benestar i la cohesió social.
- Viabilitat: els projectes tractors que se seleccionin han de ser tècnicament i econòmicament viables.
- Contribució a la lluita contra el canvi climàtic: els projectes han de contribuir —o si més no, no ser una trava— a assolir els objectius de neutralitat climàtica, així com a la conservació dels serveis ecosistèmics i a la millora de la qualitat ambiental.
- Inversió en tendències de futur: els recursos han de servir preferentment per impulsar sectors que potencialment seran punters i estratègics en les properes dècades.
- Potencial multiplicador: a fi de treure la màxima rendibilitat dels recursos públics és important que els projectes tinguin una elevada capacitat de generar sinèrgies amb lideratges forts, establir complicitats i col·laboracions entre el sector públic i el privat, i que permetin impulsar grans inversions on participin el màxim nombre d’agents possibles.
62 propuestas
Filtrar por:
El siguiente formulario filtra los resultados de búsqueda dinámicamente cuando se cambian las condiciones de búsqueda.
Saltar a los resultadosEl siguiente formulario filtra los resultados de búsqueda dinámicamente cuando se cambian las condiciones de búsqueda.
Saltar a los resultados
Ordenar propuestas por:
Resultados por página:
Recuperar els trens directes Puigcerdà-Ripoll-Vic-Barcelona.
Des de l'Alta Ribagorça a Girona. Eix que recorri el país d’est a oest per carretera.
La Pobla de Segur a Pont de Suert/ Puigcerdà /Barcelona.
Avançar cap a la interconnexió de les dues línies ferroviàries que actualment hi ha al Pirineu...
Que el servei ferroviari ofereixi, d'una banda, un tipus de connexió fiable i eficient entre...
Aplicatiu/plataforma que reculli diverses tipologies de transport sostenible: car-sharing,...
les persones que viuen més aïllades o fora dels pobles on hi ha més serveis, que tinguin accés...
Millora de carretera del Port de Perves.
Avançar cap a la conversió dels autocars i autobusos de combustió a vehicles elèctrics o...
Regulació i control dels accessos consensuat amb la comarca (més enllà del municipi com es fa...
Els camins i accessos a nuclis de població (caps de municipi) han d'esdevenir carreteres...
Que igual que s'ha fet amb l'àrea metropolitana, el transport públic del Pirineu tingui preus...
Hi ha límits normatius que dificulten la fluïdesa del transport en taxis. Per exemple, les...
Disponibilitat de vehicle entre diferents municipis d'una mateixa comarca (o província) com el...
Augmentar els punts de recàrrega dels vehicles elèctrics.
Amb 1 o 2 vagons que complementi els pocs trens de la R3 que hi ha cada dia. Que hi hagi connexió...
Treball conjunt de tots els agents que realitzin actuacions de transport: escolar, adaptat,...
Està infrautilitzat i mal gestionat per part dels organismes públics. No hi ha software de gestió...
Apostar més per la comunicació interna (i no cal tant en la comunicació amb els grans centres...
Millora d’horaris, traçat, túnels, disminuir temps de desplaçament (amb la Seu d’Urgell, com a...