Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
Configuración de cookies
Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.
Estas cookies permiten la funcionalidad clave del sitio web y ayudan a mantener a sus usuarias seguras. Se guardan automáticamente en el navegador y no se pueden desactivar.
Tipo
Nombre
Servicio
Descripción
Cookie
_session_id
Esta página web
Permite a los sitios web recordar a la usuaria dentro de un sitio web cuando se mueve entre páginas web.
Cookie
decidim-consent
Esta página web
Almacena información sobre las cookies permitidas por la usuaria en esta página web.
Almacenamiento local
pwaInstallPromptSeen
Esta página web
Guarda el estado si la notificación de instalación de la aplicación web progresiva (PWA) ya ha sido vista por la usuaria.
Estas cookies permiten que el sitio web recuerde las opciones que se han elegido en el pasado en este sitio web para proporcionar una experiencia más personalizada a las usuarias.
Estas cookies se utilizan para medir y analizar la audiencia del sitio web para ayudar a mejorarlo.
Estas cookies recopilan información sobre cómo utilizas el sitio web y se pueden utilizar para proporcionarte un servicio más personalizado en los diferentes espacios en los que participas.
¡Ups! Tu red está desconectada. Esta es una versión en caché de la página que estás visitando, quizás el contenido no está actualizado.
M'agrada que aquesta ponència comenci dient que les escoles han de contribuir a l'aprenentatge a Catalunya.
També trobo molt interessant i important el fet de què la missió d'un centre escolar hagi de ser compartida per les persones que en formen part.
També m'agrada que s'esmenti les expectatives que els docents tenen sobre els alumnes, és important que aquestes no es redueixin a superar una unitat didàctica rere l'altra (aprovar és diferent d'aprendre).
També m'agrada que es debati la importància d'un lideratge escolar a on calgui gestionar equips motivant-los i compartint amb ells la diagnosi dels ítems susceptibles de millora, crec que s'hauria de generar uns debats en els claustres, a l'estil d'aquest de manera que cadascú expressi quines creu que haurien de ser les prioritats del seu centre per a millorar en els punts més fluixos i així entre tots mirar de resoldre'ls.
M'agrada també la idea de que els equips, per tant, haurien de compartir objectius i el compromís d'assolir-los i no ser agrupacions d'individus que coincideixen per atzar com diu l'autor.
També trobo convenient el fet de monitoritzar el progrés dels alumnes (veure els canvis que es produeien al llarg d'una etapa educativa).
Molt destacat també el fet de dotar als equips docents d'estratègies per què funcionin els lideratges pedagògics.
M'ha agradat molt també, tot el tema de la formació contínua, ja que, com bé, diu l'autor, si cadascú es forma en allò que li interessa més, si l'equip de professors és dispar, no es concentren els esforços en una millora formativa adreçada a què el conjunt dels aprenentatges que fan els professors individualment però que treballen en un equip redundi sobre una millora en els aprenentatges dels alumnes.
També m'ha agradat molt que es busqui que els estudiants s'impliquin en el seu centre i els hi vingui de gust anar-hi.
Dissortadament, crec que aquest treball de reflexió que en aquesta ponència es fa, sovint en els centres no hi ha l'espai i/o el temps per a fer-lo i només anem fent amb el dia a dia, ja que el dia a dia és molt atapeït però entre tots els espais de reunió que hi ha caldria que n'hi hagués un de pedagògic en el sentit d'aquestes ponències (com una mena de congrés o de monografia sobre cadascuna d'aquestes temàtiques).
En aquest context és trist que algunes iniciatives quedin a la discreció del sentit comú, del temps, de la bona voluntat de cadascú i no se'ls hi doni la importància deguda i contràriament al desig de tots es dediqui més temps a qüestions rutinaris o burocràtiques o de simple gestió.
Val la pena doncs que amb aquest debat a nivell de
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Origen:{"body":{"ca":"M'agrada que aquesta ponència comenci dient que les escoles han de contribuir a l'aprenentatge a Catalunya.\r\nTambé trobo molt interessant i important el fet de què la missió d'un centre escolar hagi de ser compartida per les persones que en formen part.\r\nTambé m'agrada que s'esmenti les expectatives que els docents tenen sobre els alumnes, és important que aquestes no es redueixin a superar una unitat didàctica rere l'altra (aprovar és diferent d'aprendre).\r\nTambé m'agrada que es debati la importància d'un lideratge escolar a on calgui gestionar equips motivant-los i compartint amb ells la diagnosi dels ítems susceptibles de millora, crec que s'hauria de generar uns debats en els claustres, a l'estil d'aquest de manera que cadascú expressi quines creu que haurien de ser les prioritats del seu centre per a millorar en els punts més fluixos i així entre tots mirar de resoldre'ls.\r\nM'agrada també la idea de que els equips, per tant, haurien de compartir objectius i el compromís d'assolir-los i no ser agrupacions d'individus que coincideixen per atzar com diu l'autor.\r\nTambé trobo convenient el fet de monitoritzar el progrés dels alumnes (veure els canvis que es produeien al llarg d'una etapa educativa).\r\nMolt destacat també el fet de dotar als equips docents d'estratègies per què funcionin els lideratges pedagògics.\r\nM'ha agradat molt també, tot el tema de la formació contínua, ja que, com bé, diu l'autor, si cadascú es forma en allò que li interessa més, si l'equip de professors és dispar, no es concentren els esforços en una millora formativa adreçada a què el conjunt dels aprenentatges que fan els professors individualment però que treballen en un equip redundi sobre una millora en els aprenentatges dels alumnes.\r\nTambé m'ha agradat molt que es busqui que els estudiants s'impliquin en el seu centre i els hi vingui de gust anar-hi.\r\nDissortadament, crec que aquest treball de reflexió que en aquesta ponència es fa, sovint en els centres no hi ha l'espai i/o el temps per a fer-lo i només anem fent amb el dia a dia, ja que el dia a dia és molt atapeït però entre tots els espais de reunió que hi ha caldria que n'hi hagués un de pedagògic en el sentit d'aquestes ponències (com una mena de congrés o de monografia sobre cadascuna d'aquestes temàtiques).\r\nEn aquest context és trist que algunes iniciatives quedin a la discreció del sentit comú, del temps, de la bona voluntat de cadascú i no se'ls hi doni la importància deguda i contràriament al desig de tots es dediqui més temps a qüestions rutinaris o burocràtiques o de simple gestió.\r\nVal la pena doncs que amb aquest debat a nivell de "},"title":{"ca":"Centre educatiu"}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea y copiar y pegar los datos de origen.
0 comentarios
Cargando los comentarios ...
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...