" class="part-icon-bars">

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Phase 2 of 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Process phases

El professorat

12/02/2017 01:00  
Com a alumna del primer grau d’Educació Infantil del Campus de les Terres de l’Ebre em sento atreta per la majoria de temes que parlen sobre l’educació en general. Penso que el sistema educatiu espanyol actual dóna molt a parlar i és per això que després d’haver llegit atentament el debat “Ara és demà” de la ponència 4 “El professorat” m’agradaria fer la meva aportació personal. Un dels temes que més m’ha cridat l’atenció ha estat el fet de posar en dubte la possibilitat que els mestres d’educació infantil i primària puguin exercir com a docents també en l’educació secundària i viceversa. Personalment, crec que existeixen multitud d’inconvenients que poden interferir negativament en el procés d’aprenentatge de l’alumne en cas que això algun dia es pugui dur a terme. Per dirigir-se a nens petits fan falta unes nocions de psicologia bàsiques perquè és en aquesta època quan els nens i nenes comencen a desenvolupar i experimentar les seves primeres emocions, per tant, cal una persona que els acompanyi en aquest procés tant important. A més, per ensenyar a l’ESO cal personal especialitzat en cada matèria perquè el nivell de coneixements que s’imparteixen són més elevats.
Endorsements count0

Reference: II-PROP-2017-02-74882

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/74882/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/74882/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...