" class="part-icon-bars">

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Phase 2 of 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Process phases

L'alumnat

15/02/2017 01:00  
Personalment, considero que aquest article plasma la realitat d’una metodologia d’aprenentatge en el qual es mou actualment la nostra societat. A partir d’aquí, considero que s’hauria de donar més importància als valors i les capacitats personals i no només als coneixements adquirits per un currículum amagat que ofereix un professor “a la seva manera” i es regirà per unes notes segons la capacitat de “vòmit” que hagis tingut la sort d’extreure a l’anomenat paper amb denominació d’examen. Segons l’experiència com alumna, els coneixements adquirits i aquest article, utilitzaria una metodologia social a l’hora d’educar, on l’acompanyament a l’alumne fos una part essencial de l’educació, ja què acompanyar és educar, i li donaria importància als factors de l’aprenentatge així com una imitació positiva, una experimentació total, un llenguatge familiar, un mètode de examen on es posin a prova no només els coneixements, sinó també les habilitats personals, socials i comunicatives, etc. Totes aquestes teories estan molt bé, però la realitat és que passa el temps, les generacions avancen, la societat creix, la ment s’obre, i la educació no, i el més trist de tot això, és què tenim les eines necessàries per millorar la societat i la nostra manera de viure, però ningú fa res per canviar-ho.
Endorsements count0

Reference: II-PROP-2017-02-75139

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/75139/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/75139/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...