Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

L'alumnat

Avatar: Nadia Nadia
Tal i com diuen els autors de l’article “Acompanyament social” Israel Alonso i Jaume Funes, “educar és acompanyar”. Aquesta és una de les teories que dona suport a l’educació com a mitjà d’acompanyament a l’alumnat, sobretot en l’adolescència. Tot i que poden haver alumnes autònoms i capaços de guiar-se per si mateixos, s’ha de tenir en compte que l’educació és individualitzada, és a dir, cada alumne és un món i cada alumne té les seves vies d’estudi. Cal tenir en compte que l’educació no només s’ha de basar en implementar la teoria, sinó hauria de contenir la part experimental i/o pràctica. Com detalla la catedràtica Neus Santmartí, l’aprenentatge sempre és més favorable mitjançant les pròpies vivències. En la meva opinió, proposo una educació basada en l’acompanyament, en el suport, la motivació i sobretot en les experiències, que són el factor determinant del nostre aprenentatge.
Comment

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share