Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

L'alumnat

Avatar: Joana Joana
Benvolguts/es, Em dic Joana i sóc estudiant de primer grau d'Educació Infantil a la URV. Durant varies setmanes hem estat treballant aquest debat i, després de moltes reflexions, us deixo la meva breu aportació a continuació. Primer de tot, la meva aportació pel que fa a l'enfocament competencial de l’aprenentatge: aprenentatge per un mateix, és a dir, per experimentació. En segon lloc, fent referència a la personalització i acompanyament en l'aprenentatge: reducció de ràtios, ja que en aules on hi ha molts alumnes és gairebé impossible poder atendre i acompanyar a tot l'alumnat i les seves necessitats (diferents ritmes d’aprenentatge, dificultats, ...). En tercer lloc, i no menys important, quant al creixement personal, compromís social i valors democràtics: millorar la relació família-escola i treballar el respecte. I, per acabar, quant a les noves formes d'aprendre (tecnologies i xarxes socials): poden ser una molt bona innovació i ser molt útil com a eina d'aprenentatge, però, tot i que avui en dia l'educació avança amb això, de vegades sembla que està subjecta a les modes. Per exemple, considero que treballar amb pissarres digitals a secundària no resulta profitós (almenys pel que he viscut jo), ja que el professor es limita a projectar els continguts i prou, en canvi, a nivell d'infantil i primària tenen un ús més profitós. I aquí finalitzen les meves aportacions. Salutacions cordials,
Comment

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share