" class="part-icon-bars">

Avaluació del compliment de les obligacions de transparència (Informe 2023)

#avaluartransparència Debat sobre l’avaluació per a millorar la transparència de l’Administració de la Generalitat de Catalunya arran de l’Informe anual preliminar del compliment de les obligacions de publicitat activa (2023).

Fase 2 de 2
Retorn 26/09/2023 - 06/10/2023
Fases del procés

A. CATÀLEG DE PUBLICITAT ACTIVA: Especificar departament

03/11/2023 14:36  
Acceptades
1. Especificar el departament o entitat responsable de la informació i de la publicació de cada ítem en el catàleg de publicitat activa, atenent els temes transversals (com eco: perfil del contractant; pre: presidents; etc.).

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Valorarem la incorporació al Catàleg de publicitat activa, o altre instrument, el departament i/o entitat del sector públic responsable de publicar la informació a les pàgines web corresponents

Llistat d'adhesions

Número d'adhesions1

Referència: II-PROP-2023-11-87596
Versió 2 (de 2) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/avaluacio-transparencia-2023/f/3901/proposals/87596/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/avaluacio-transparencia-2023/f/3901/proposals/87596/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...