Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
En els processos d’avaluació ambiental hi ha processos preceptius d’informació pública. La normativa d’avaluació ambiental diferencia projectes i plans i programes. S’especifica clarament en quins casos s’ha de fer avaluació ambiental, que requereix obligatori informació pública i procés participatiu. No seria coincident amb el que surt a la llei de participació. Es podria fer un esment directe a que en els casos que el procediment regulat d’avaluació ambiental (estratègica de plans i d’avaluació de programes o de plans i projectes), ja que en la normativa pròpia ja està molt definit en quins casos ha d’haver-hi avaluació i en quins casos informació pública. Tanmateix, la normativa sectorial que estipula la participació és poc concreta, no diu en quin grau ni termes. Depèn molt de la voluntat política del municipi, que en alguns casos és molt completa i en altres, molt minsa. Art. 11.
S'elimina la menció expressa a la quantitat econòmica de la inversió com a referència per a l’impuls obligatori de la participació. Per no generar confusions d’encaix amb la normativa sectorial en matèria urbanística i ambiental, s’eliminen els supòsits concrets en què s’ha d’impulsar la participació, es deixa la remissió genèrica a la normativa sectorial (art. 3.3) i el mandat d’impulsar la participació en decisions estratègiques i d'especial interès per a la ciutadania (i de prioritzar aquelles que efectivament s’obriran a participació). Art. 10.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"En els processos d’avaluació ambiental hi ha processos preceptius d’informació pública. La normativa d’avaluació ambiental diferencia projectes i plans i programes. S’especifica clarament en quins casos s’ha de fer avaluació ambiental, que requereix obligatori informació pública i procés participatiu. No seria coincident amb el que surt a la llei de participació. Es podria fer un esment directe a que en els casos que el procediment regulat d’avaluació ambiental (estratègica de plans i d’avaluació de programes o de plans i projectes), ja que en la normativa pròpia ja està molt definit en quins casos ha d’haver-hi avaluació i en quins casos informació pública. Tanmateix, la normativa sectorial que estipula la participació és poc concreta, no diu en quin grau ni termes. Depèn molt de la voluntat política del municipi, que en alguns casos és molt completa i en altres, molt minsa. Art. 11. "},"title":{"ca":"E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...