Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Avantprojecte de llei de participació ciutadana

#LleiParticipa Participació sobre la primera versió del text

Fase 3 de 3
Retorn 11/03/2024 - 31/05/2024
Fases del procés

Canvis a "E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"

Mode de vista de comparació:

Àmbit

  • +Administració pública
  • +Administració pública
Esborrats
Addicions
  • +Administració pública
Esborrats
Addicions
  • +Administració pública

Títol

  • +{"ca"=>"E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"}
  • +{"ca"=>"E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"}

Cos

  • +["En els processos d’avaluació ambiental hi ha processos preceptius d’informació pública. La normativa d’avaluació ambiental diferencia projectes i plans i programes. S’especifica clarament en quins casos s’ha de fer avaluació ambiental, que requereix obligatori informació pública i procés participatiu. No seria coincident amb el que surt a la llei de participació. Es podria fer un esment directe a que en els casos que el procediment regulat d’avaluació ambiental (estratègica de plans i d’avaluació de programes o de plans i projectes), ja que en la normativa pròpia ja està molt definit en quins casos ha d’haver-hi avaluació i en quins casos informació pública. Tanmateix, la normativa sectorial que estipula la participació és poc concreta, no diu en quin grau ni termes. Depèn molt de la voluntat política del municipi, que en alguns casos és molt completa i en altres, molt minsa. Art. 11.    "]
  • +["En els processos d’avaluació ambiental hi ha processos preceptius d’informació pública. La normativa d’avaluació ambiental diferencia projectes i plans i programes. S’especifica clarament en quins casos s’ha de fer avaluació ambiental, que requereix obligatori informació pública i procés participatiu. No seria coincident amb el que surt a la llei de participació. Es podria fer un esment directe a que en els casos que el procediment regulat d’avaluació ambiental (estratègica de plans i d’avaluació de programes o de plans i projectes), ja que en la normativa pròpia ja està molt definit en quins casos ha d’haver-hi avaluació i en quins casos informació pública. Tanmateix, la normativa sectorial que estipula la participació és poc concreta, no diu en quin grau ni termes. Depèn molt de la voluntat política del municipi, que en alguns casos és molt completa i en altres, molt minsa. Art. 11.    "]
Esborrats
Addicions
  • +["En els processos d’avaluació ambiental hi ha processos preceptius d’informació pública. La normativa d’avaluació ambiental diferencia projectes i plans i programes. S’especifica clarament en quins casos s’ha de fer avaluació ambiental, que requereix obligatori informació pública i procés participatiu. No seria coincident amb el que surt a la llei de participació. Es podria fer un esment directe a que en els casos que el procediment regulat d’avaluació ambiental (estratègica de plans i d’avaluació de programes o de plans i projectes), ja que en la normativa pròpia ja està molt definit en quins casos ha d’haver-hi avaluació i en quins casos informació pública. Tanmateix, la normativa sectorial que estipula la participació és poc concreta, no diu en quin grau ni termes. Depèn molt de la voluntat política del municipi, que en alguns casos és molt completa i en altres, molt minsa. Art. 11.    "]
Esborrats
Addicions
  • +["En els processos d’avaluació ambiental hi ha processos preceptius d’informació pública. La normativa d’avaluació ambiental diferencia projectes i plans i programes. S’especifica clarament en quins casos s’ha de fer avaluació ambiental, que requereix obligatori informació pública i procés participatiu. No seria coincident amb el que surt a la llei de participació. Es podria fer un esment directe a que en els casos que el procediment regulat d’avaluació ambiental (estratègica de plans i d’avaluació de programes o de plans i projectes), ja que en la normativa pròpia ja està molt definit en quins casos ha d’haver-hi avaluació i en quins casos informació pública. Tanmateix, la normativa sectorial que estipula la participació és poc concreta, no diu en quin grau ni termes. Depèn molt de la voluntat política del municipi, que en alguns casos és molt completa i en altres, molt minsa. Art. 11.    "]
Autoria de la versió
Avatar: Dinamització del procés participatiu Dinamització del procés participatiu
Versió creada el 03/04/2024 13:56

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes