Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Avantprojecte de llei de participació ciutadana

#LleiParticipa Participació sobre la primera versió del text

Fase 3 de 3
Retorn 11/03/2024 - 31/05/2024
Fases del proceso

Cambios en "E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"

Comparar el modo de visualización:

Ámbito

  • +Administración pública
  • +Administración pública
Supresiones
Adiciones
  • +Administración pública
Supresiones
Adiciones
  • +Administración pública

Título

  • +{"ca"=>"E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"}
  • +{"ca"=>"E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"}

Cuerpo

  • +["En els processos d’avaluació ambiental hi ha processos preceptius d’informació pública. La normativa d’avaluació ambiental diferencia projectes i plans i programes. S’especifica clarament en quins casos s’ha de fer avaluació ambiental, que requereix obligatori informació pública i procés participatiu. No seria coincident amb el que surt a la llei de participació. Es podria fer un esment directe a que en els casos que el procediment regulat d’avaluació ambiental (estratègica de plans i d’avaluació de programes o de plans i projectes), ja que en la normativa pròpia ja està molt definit en quins casos ha d’haver-hi avaluació i en quins casos informació pública. Tanmateix, la normativa sectorial que estipula la participació és poc concreta, no diu en quin grau ni termes. Depèn molt de la voluntat política del municipi, que en alguns casos és molt completa i en altres, molt minsa. Art. 11.    "]
  • +["En els processos d’avaluació ambiental hi ha processos preceptius d’informació pública. La normativa d’avaluació ambiental diferencia projectes i plans i programes. S’especifica clarament en quins casos s’ha de fer avaluació ambiental, que requereix obligatori informació pública i procés participatiu. No seria coincident amb el que surt a la llei de participació. Es podria fer un esment directe a que en els casos que el procediment regulat d’avaluació ambiental (estratègica de plans i d’avaluació de programes o de plans i projectes), ja que en la normativa pròpia ja està molt definit en quins casos ha d’haver-hi avaluació i en quins casos informació pública. Tanmateix, la normativa sectorial que estipula la participació és poc concreta, no diu en quin grau ni termes. Depèn molt de la voluntat política del municipi, que en alguns casos és molt completa i en altres, molt minsa. Art. 11.    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["En els processos d’avaluació ambiental hi ha processos preceptius d’informació pública. La normativa d’avaluació ambiental diferencia projectes i plans i programes. S’especifica clarament en quins casos s’ha de fer avaluació ambiental, que requereix obligatori informació pública i procés participatiu. No seria coincident amb el que surt a la llei de participació. Es podria fer un esment directe a que en els casos que el procediment regulat d’avaluació ambiental (estratègica de plans i d’avaluació de programes o de plans i projectes), ja que en la normativa pròpia ja està molt definit en quins casos ha d’haver-hi avaluació i en quins casos informació pública. Tanmateix, la normativa sectorial que estipula la participació és poc concreta, no diu en quin grau ni termes. Depèn molt de la voluntat política del municipi, que en alguns casos és molt completa i en altres, molt minsa. Art. 11.    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["En els processos d’avaluació ambiental hi ha processos preceptius d’informació pública. La normativa d’avaluació ambiental diferencia projectes i plans i programes. S’especifica clarament en quins casos s’ha de fer avaluació ambiental, que requereix obligatori informació pública i procés participatiu. No seria coincident amb el que surt a la llei de participació. Es podria fer un esment directe a que en els casos que el procediment regulat d’avaluació ambiental (estratègica de plans i d’avaluació de programes o de plans i projectes), ja que en la normativa pròpia ja està molt definit en quins casos ha d’haver-hi avaluació i en quins casos informació pública. Tanmateix, la normativa sectorial que estipula la participació és poc concreta, no diu en quin grau ni termes. Depèn molt de la voluntat política del municipi, que en alguns casos és molt completa i en altres, molt minsa. Art. 11.    "]
Autoría de la versión
Avatar: Dinamització del procés participatiu Dinamització del procés participatiu
Versión creada el 03/04/2024 13:56

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies