Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Avantprojecte de llei de participació ciutadana

#LleiParticipa Participació sobre la primera versió del text

Phase 3 of 3
Retorn 11/03/2024 - 31/05/2024
Process phases

Changes at "E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"

Scope

  • +Administració pública
  • +Administració pública
Deletions
Additions
  • +Administració pública
Deletions
Additions
  • +Administració pública

Title

  • +{"ca"=>"E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"}
  • +{"ca"=>"E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"E3.6 Reconsiderar l’encaix de l’impuls preceptiu amb la normativa sectorial"}

Body

  • +["En els processos d’avaluació ambiental hi ha processos preceptius d’informació pública. La normativa d’avaluació ambiental diferencia projectes i plans i programes. S’especifica clarament en quins casos s’ha de fer avaluació ambiental, que requereix obligatori informació pública i procés participatiu. No seria coincident amb el que surt a la llei de participació. Es podria fer un esment directe a que en els casos que el procediment regulat d’avaluació ambiental (estratègica de plans i d’avaluació de programes o de plans i projectes), ja que en la normativa pròpia ja està molt definit en quins casos ha d’haver-hi avaluació i en quins casos informació pública. Tanmateix, la normativa sectorial que estipula la participació és poc concreta, no diu en quin grau ni termes. Depèn molt de la voluntat política del municipi, que en alguns casos és molt completa i en altres, molt minsa. Art. 11.    "]
  • +["En els processos d’avaluació ambiental hi ha processos preceptius d’informació pública. La normativa d’avaluació ambiental diferencia projectes i plans i programes. S’especifica clarament en quins casos s’ha de fer avaluació ambiental, que requereix obligatori informació pública i procés participatiu. No seria coincident amb el que surt a la llei de participació. Es podria fer un esment directe a que en els casos que el procediment regulat d’avaluació ambiental (estratègica de plans i d’avaluació de programes o de plans i projectes), ja que en la normativa pròpia ja està molt definit en quins casos ha d’haver-hi avaluació i en quins casos informació pública. Tanmateix, la normativa sectorial que estipula la participació és poc concreta, no diu en quin grau ni termes. Depèn molt de la voluntat política del municipi, que en alguns casos és molt completa i en altres, molt minsa. Art. 11.    "]
Deletions
Additions
  • +["En els processos d’avaluació ambiental hi ha processos preceptius d’informació pública. La normativa d’avaluació ambiental diferencia projectes i plans i programes. S’especifica clarament en quins casos s’ha de fer avaluació ambiental, que requereix obligatori informació pública i procés participatiu. No seria coincident amb el que surt a la llei de participació. Es podria fer un esment directe a que en els casos que el procediment regulat d’avaluació ambiental (estratègica de plans i d’avaluació de programes o de plans i projectes), ja que en la normativa pròpia ja està molt definit en quins casos ha d’haver-hi avaluació i en quins casos informació pública. Tanmateix, la normativa sectorial que estipula la participació és poc concreta, no diu en quin grau ni termes. Depèn molt de la voluntat política del municipi, que en alguns casos és molt completa i en altres, molt minsa. Art. 11.    "]
Deletions
Additions
  • +["En els processos d’avaluació ambiental hi ha processos preceptius d’informació pública. La normativa d’avaluació ambiental diferencia projectes i plans i programes. S’especifica clarament en quins casos s’ha de fer avaluació ambiental, que requereix obligatori informació pública i procés participatiu. No seria coincident amb el que surt a la llei de participació. Es podria fer un esment directe a que en els casos que el procediment regulat d’avaluació ambiental (estratègica de plans i d’avaluació de programes o de plans i projectes), ja que en la normativa pròpia ja està molt definit en quins casos ha d’haver-hi avaluació i en quins casos informació pública. Tanmateix, la normativa sectorial que estipula la participació és poc concreta, no diu en quin grau ni termes. Depèn molt de la voluntat política del municipi, que en alguns casos és molt completa i en altres, molt minsa. Art. 11.    "]
Version number 1 out of 2 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Dinamització del procés participatiu Dinamització del procés participatiu
Version created at 03/04/2024 13:56

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings