Es objectius generaus d’aguesta iniciatiua normatiua son:
- Aprigondir ena hèta possible d’utilizacion de naues formules de provision e relacion entara prestacion des servicis sociaus as persones.
- Dotar d’estabilitat eth sector e promòir era reconeishença laborau, retributiu e sociau de besonh des persones professionaus.
- Garantir qu'es entitats de servicis sociaus complissen es estandards de qualitat exigibles, de sòrta que damb eth finançament, l’accès e eth contraròtle public, d’acòrd damb es principis de transparéncia, publicitat, concurrència, igualtat e non-discriminacion, se pogue dar ua responsa eficaça, agila, adaptada e de qualitat ara aguda de besonh d’atencion personalizada e integrau des persones.
Per centrar un tèma tan ample, se prepause qu'es persones que participen ara consulta sosquen dessús es següents ahèrs:
Dempús dera sua perspectiva coma: ciutadan / professionau / entitat provedidora o prestadora de servicis / associacion, ....
A) Considère que s’a descrit adequadaments eth problèma? I a aspèctes que non s’an tengut en compde e que les calerie èster avaloradi per l’Administracion dera Generalitat? I a d'auti efèctes negatius o positius derivadi deth marc normatiu en vigor que s’produsisquen actuauments que non s’an metut eth relèu ara documentacion? (P. Ex., Que non s’agen identificat adequadaments es afectadi, non s’agen tengut en compde determinades causes deth problèma, eca.)
B) S’les calerie preveir d'auti objectius diferenti?
C) Quines dificultats someten es formules non contractuaus de provision de servicis sociaus en vigor?
D) Quines formules non contractuaus emplegades es auti territòris s'apoiridien incorporar ena naua regulacion?
E) Quini aspèctes restacadi damb eth procediment pòden hèr qu'era gestion des estruments non contractuaus siguen mès agila?
F) Quini mecanismes, retributius o d’auta tipe, pòden melhorar es incentius entà prestar uns servicis damb major qualitat?
G) Considère qu'era regulacion des formules non contractuaus pòt supausar ua melhora dera provision de servicis sociaus ena sentuda d’incrementar era qualitat deth sistèma?
H) Cre qu'era regulacion des formules non contractuaus entara integracion en hilat de servicis sociaus d’atencion publica pòt supausar mès eficiéncia e eficacitat ena provision de servicis sociaus en Catalonha?
E) Cre qu'era regulacion per lei deth sistèma de servicis sociaus de Catalonha e des formules non contractuaus pòt supausar ua consolidacion deth sistèma de servicis sociaus en Catalonha?
J) Cre que d'autes formules organitzatives mès avientes o era regulacion d’un organisme entà executar es foncions restacades damb aguesta matèria apoiridie repercutir en ua melhore gestion des servicis, e ena potenciacion des quites centres de l’Administracion dera Generalitat?
K) Cre qu'ua evolucion des retribucions deth personau des entitats provedidores privades comparables as retribucions deth personau deth sector public repercutirie ena melhora de de es prestacions e ena qualitat des servicis?
L) Cre que serie d’interès era incorporacion ara regulacion dera figura dera bona d’hetz impacte sociau entà per'mor de formalizar era collaboracion damb entitats deth Tresau Sector, en tot definir prèviaments uns objectius d’insercion sociolaborau per un orizon temporau concrèt que, a trauès deth mesurament de l’hetz impacte generat, permete ua retribucion per resultats?
Compartís