Projècte de decrèt que s'apròve entà eth era Cartèra de servicis sociaus de Catalonha 2025-2029
Consulta publica prealabla a l’elaboracion d’un projècte de decrèt que s'apròve entà eth era Cartèra de servicis sociaus de Catalonha 2025-2029.
Servei d'informació, orientació i atenció directa
Facilitar un accés directe als serveis d'informació de recursos, que quan a la persona o familia arribi al servei tingui accés a tota la informació del procediment d'ajudes i serveis als que pot accedir, es a dir, facilitar el camí a la sol·licitud d'accés amb un servei o agilitzar en temps els processos de sol·licituds de recursos tant económics com físics.
Llistat d'adhesions
i 13 persones més
(veure més)
(veure menys)
Denóncia un problèma
Aguest contengut non ei apropriat?
1 comentaris
Aquest servei hauria de contemplar tots els serveis i ajuts de la persona, vinguin de l'administració o conselleria que vinguin, per tan ha d'estar tot coordinat entre administracions. Tambe caldria que no només assessori sinó també tramiti (que és on les persones ens solem encallar). Que tingui accés a totes les dades de les persones necessàries per fer els tràmits (digitalització de les dades i processos, per simplificar els tràmits). Comunicació accessible i atenció preparada per atendre la diversitat. Es tracta d'informar, assessorar, tramitar i facilitar la vida de les persones, atenent als drets de cada persona i les seves necessitats concretes per una vida plena i inclusiva segons marca la Convenció de l´ONU.
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...