Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració del Pla Territorial Sectorial per al Desenvolupament de les Energies Renovables a Catalunya (PLATER)

El PLATER pretén ordenar els projectes d’energies renovables en el territori

Phase 2 of 2
Retorn 15/06/2023 - 30/07/2023
Process phases

Changes at "Linies d'evacuació"

Title

  • +{"ca"=>"Linies d'evacuació"}
  • +{"ca"=>"Linies d'evacuació"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Linies d'evacuació"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"Linies d'evacuació"}

Body

  • +["

    Un principi Rector de la Informació de context del PLATER diu

    Ubicacions incloses: Sòl no urbanitzable i altres tipus de sòl en els què s’ubiquin infraestructures existents com carreteres, línies ferroviàries, canals, embassaments, etc.


    Crec que les línies d'evacuació, si no poden ser enterrades - que seria lo òptim - s'haurien d'ubicar en les carreteres, autovies i/o autopistes. D'aquesta manera, les línies no impactarien en zones de natura verge.

    "]
  • +["<p>Un principi Rector de la Informació de context del PLATER diu</p><p>Ubicacions incloses: Sòl no urbanitzable i altres tipus de sòl en els què s’ubiquin infraestructures existents com <strong>carreteres</strong>, línies ferroviàries, canals, embassaments, etc.</p><p><br></p><p>Crec que les línies d'evacuació, si no poden ser enterrades - que seria lo òptim - s'haurien d'ubicar en les carreteres, autovies i/o autopistes. D'aquesta manera, les línies no impactarien en zones de natura verge.</p>"]
Deletions
Additions
  • +["

    Un principi Rector de la Informació de context del PLATER diu

    Ubicacions incloses: Sòl no urbanitzable i altres tipus de sòl en els què s’ubiquin infraestructures existents com carreteres, línies ferroviàries, canals, embassaments, etc.


    Crec que les línies d'evacuació, si no poden ser enterrades - que seria lo òptim - s'haurien d'ubicar en les carreteres, autovies i/o autopistes. D'aquesta manera, les línies no impactarien en zones de natura verge.

    "]
Deletions
Additions
  • +["<p>Un principi Rector de la Informació de context del PLATER diu</p><p>Ubicacions incloses: Sòl no urbanitzable i altres tipus de sòl en els què s’ubiquin infraestructures existents com <strong>carreteres</strong>, línies ferroviàries, canals, embassaments, etc.</p><p><br></p><p>Crec que les línies d'evacuació, si no poden ser enterrades - que seria lo òptim - s'haurien d'ubicar en les carreteres, autovies i/o autopistes. D'aquesta manera, les línies no impactarien en zones de natura verge.</p>"]
Version number 1 out of 2 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: RAMON MARIA RAMON MARIA
Version created at 24/05/2023 20:06

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings