Aguest Projècte de decrèt se fondamente en curriculum basic establida d’acòrd damb era Lei organica 3/2020, de 29 de deseme, per era que se modifique era lei organica 2/2006, de 3 de mai, d’educacion, e era nòrma de desplegament.
Era iniciatiua d’elaboracion deth nau decrèt de curriculum mencionat s’execute enes tèrmes qu'establís era legislacion en vigor.
Eth curriculum, ath delà d'èster un plan d’estudis sus l’organizacion des ensenhaments, ei tanben un potent estrument de futur entath desvolopament integrau de totes es persones enes sòns aspèctes cognitius, emocionaus, afectius e relacionals. Un estrument entà arténher ua societat mès justa e democratica, cohesionada, equitativa, qu'intègre totes es persones e a on sigue possibla era igualtat d’oportunitats, damb ua ciutadania critica, activa e constructiva.
Objectiu dera consulta
Era fin deth projècte ei melhorar e adaptar as besonhs e rèptes deth sègle XXI (Agenda 2030) eth curriculum de l’estapa d’ensenhament preelementari (prumèr e dusau cicle), mejançant la garantie d’un desplegament deth projècte de vida personau e professionau entà toti a compdar de l’succès educatiu, que li cau facilitar er accès a procèssi formatius posteriors e ar aprendissatge ath long dera vida.
Es objectius a arténher damb era nòrma que se prepause son:
- Assolidar un curriculum globalitzat entara melhora dera qualitat de l’aprendissatge.
- Garantir en l’estapa d’ensenhament preelementari l’equitat e l’excelléncia a trauès d’un plantejament globalitzat.
- Méter es capacitats e l’autonomia des mainatges en accion entà favorir-les era incorporacion a l’educacion obligatòria.
- Procurar ua prepausa des estudis inclusiva, qu'atengue era diuersitat de tota l’alumnat e tengue en compde es diferenti grads de desvolopament personau des mainatges, sense etiquetar ne catalogar.
- Melhorar eth benestar de l’alumnat e es sues familhes.
Prepauses e qüestions entà orientar es aportacions
Sens Perjudici dera hèta possible d’exprimir l’opinion sobri quinsevolhe des aspèctes sometudi ath document de consulta, entà per'mor de facilitar eth debat daurit ara ciutadania e de promòir es aportacions, se haràn es qüestions de caractèr generic següent:
1. Consideratz que s’a descrit adequadaments eth problèma? I a d'auti aspèctes que consideratz que les calerie èster avaloradi per l’Administracion dera Generalitat?
2. S’les calerie preveir d'auti objectius diferenti?
3. S’les calerie regular d'auti aspèctes deth curriculum?
4. Quines mesures calerie establir entà garantir l’autonomia pedagogica des centres?
A qui va dirigit
Era consulta ei daurida a toti.
Mès que mès i a interès a conéisher era volontat dera comunitat educativa comprenuda eth sens ample. Entitats (associacions e collègis professionaus, sindicats, associacions de pairs e mairs, associacions de familhes d’escolanes, eca.) e agents educatius (servicis educatius, centres educatius d’ensenhament preelementari e primària, larèrs d’mainatges, escorres cunhèra, eca.).
Compartís