" class="part-icon-bars">

Consulta pública previa a la elaboración del Reglamento de los espacios agrarios

Consulta pública previa a la elaboración del proyecto de decreto sobre el de decret sobre el Reglamento de la Lley 3/2019, de 17 de junio, de los espacios agrarios.

Fase 2 de 2
Retorno ? - 20/10/2020
Fases del proceso

30 propuestas

El siguiente formulario filtra los resultados de búsqueda dinámicamente cuando se cambian las condiciones de búsqueda.

Estado
Origen
En l'apartat 2 Objectius en el seu punt 2 es diu "garantir la viabilitat econòmica de la...
La referència que es fa a la llei de règim de sòl i valoracions ―actualment el text refós de la...
Pel cas que l’informe d’afectacions agràries —article 12 de la Llei 3/2019— no s’elabori dins el...
En l'apartat 3 Possibles solucions normatives, es diu "de manera que es regulin tots els aspectes...
Creiem que no és el sistema per potenciar i motivar una agricultura activa instaurar un sistema...
La planificació abans mencionada hauria de vertebrar els Plans derivats de la LEA, així com el...
La creació del Registre pot ser un primer pas per identificar parcel·les i fomentar-hi...
En la línia de fomentar la multi-funcionalitat (potencial) dels espais agraris, el Registre...
El sistema de contractes de conreu vigent a Catalunya des del 2007 ha estat un profund fracàs a...
La definició i mesura dels indicadors associats als factors ambientals hauria de ser molt més...
Cal incloure:
a) Desenvolupament de l’Estratègia de la Bioeconomia.
b) Fomentar el...
La col·laboració per a inventariar les parcel·les agrícoles i ramaderes en desús —article 24.2 de...
La LEA té l’objectiu de «Contribuir a la protecció del medi ambient». Per tal d’acomplir-lo, el...
Cal donar veu en el procediment a titulars i propietaris —que sempre són ignorats, o estan en...
Per a diferents punts del desplegament del Reglament, així com pel seguiment i avaluació del Pla,...
Cal determinar qui cobra l’arrendament, i a quina finalitat es destinen els lloguers recaptats....
La identificació de parcel·les en desús està restringida a pocs actors (Art. 24). Les entitats de...
El Registre i les mesures que se’n derivin han d’anar alineades amb el foment d’un model agrari i...
En el punt 3 "Registre de parcel·les agrícoles i ramaderes en desús..." d'ofici s'hauria...
L'arrendament forçós s’ha de dotar de garanties financeres i legals adients . En cas de ser...
La perspectiva agroecològica ha de vertebrar el Registre, a través de la consolidació dels...
Entre els objectius concrets s'indica en el punt 2 "preservar-ne la conservació en la...
La LEA hauria de contemplar una figura equivalents a les “Association Foncière Pastoral” de...
S'ha de concretar la situació del propietari de la parcel·la. Doncs és evident que si s’estableix...
El preàmbul de la LEA estableix que un dels objectius de la mateixa és garantir la seguretat...
L’arrendament —prèviament consentit per la propietat— ha de poder-se fer a qualsevol persona...
El seguiment i avaluació del Pla (Art. 7.5.d) ha de permetre determinar l’impacte en els valors...
No ens sembla correcte que el procediment d’instar la declaració de finca agrària en desús pugui...
No ha de ser de rebut que si el propietari apareix i vol recuperar la finca −articles 25.5 i 26−,...
La informació derivada de la caracterització ambiental hauria de ser utilitzada per a orientar la...