Organitzar campanyes massives publicitàries/TV per sensibilitzar els consumidors sobre la importància de la compra de proximitat i informar sobre les diferències entre Km0, local, de proximitat, ecològic, biològic, sostenible, comerç just, etc. Difondre la petjada ecològica de quan comprem producte de proximitat vs de fora, i ecològica vs convencional. Apostar per un canvi de "menjar més" per un "menjar millor"
Sessió en línia per debatre sobre la la contribució del sistema alimentari a la cohesió territorial i l’arrelament de la població a les zones rurals, i a la necessitat de reforçar l’autoestima alimentària de Catalunya.
Es debatrà sobre les línies estratègiques que s'hagin prioritzat en les respostes als qüestionaris. Es partirà del treball realitzat en els últims mesos pels grups d'experts i grups tècnics del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació relacionat amb aquestes línies estratègiques. El treball deliberatiu entre les persones assistents permetrà contrastar i enriquir aquestes propostes d'iniciatives, i elaborar de noves, que es puguin incorporar a l'estratègia alimentària que està en procés de redacció.
The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
Source:{"body":{"ca":"Organitzar campanyes massives publicitàries/TV per sensibilitzar els consumidors sobre la importància de la compra de proximitat i informar sobre les diferències entre Km0, local, de proximitat, ecològic, biològic, sostenible, comerç just, etc. Difondre la petjada ecològica de quan comprem producte de proximitat vs de fora, i ecològica vs convencional. Apostar per un canvi de \"menjar més\" per un \"menjar millor\""},"title":{"ca":"C2_037_Campanyes massives de sensibilització i informació a consumidors/es"}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.
0 comments
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...