Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

D - Repte 9: Anticipar els canvis que es produiran en el mercat de treball i definir estratègies de resposta

Concreció del repte:

  • Anticipar els canvis que es produiran en el mercat de treball: digitalització i automatització, transició energètica, sorgiment de nous nínxols d’ocupació, auge de les feines d’atenció a les persones

  • Definir estratègies de canvi i actualització en les PIMES en base a l’anàlisi de les grans empreses

  • Definir estratègies pel reciclatge i l’adaptació de les carreres professionals a les noves demandes del mercat laboral, assegurant formació adaptada

  • Definir estratègies de resposta i adaptació a les situacions d’incertesa i de potencials canvis en el mercat de treball, per exemple la substitució de llocs de treball per sistemes digitals o la desaparició d’empreses i llocs de treball arrel del Covid-19.


Iniciatives:

  1. Participació en la prospecció per part de tots els agents del Sistema d’Ocupació de Catalunya

  2. Canals de contacte estables amb les empreses

  3. Incidència, des de l’àmbit polític, per la definició d’estratègies d’anticipació a les tendències de futur

  4. Anàlisi de les tendències d’inversió en recerca i innovació de la Unió Europea

  5. Observatori integral que contempli la situació de l’atur, la situació de les persones treballadores i les necessitats de les empreses

  6. Unificació d’espais i canals per als resultats de la prospecció o l’anàlisi de tendències


Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartís