Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

G - Característiques d'un Servei òptim del Sistema d’Ocupació de Catalunya

Cooperatiu, horitzontal i solidari:

  • Deixar enrere la concepció de les PAO on les entitats locals són concebudes com la part de “baix”

  • Estar units en una mateixa estratègia, estar tots a una

  • Reptes i compromisos comuns i compartits

  • Relacions interadministratives horitzontals

  • Voluntat d’aportar i sumar sense por als protagonismes, entenent que totes treballem pel mateix territori i no per rebre reconeixements

  • Més col·laborador que fiscalitzador

  • Integrat en una estratègia nacional de desenvolupament socioeconòmic (reptes socioeconòmics nacionals)

  • Col·laboratiu, identificant sinergies d’interessos d’agents amb poder i potència heterogènies

  • Vinculat a les polítiques educatives en la perspectiva de millora de l’ocupabilitat i la qualificació del mercat de treball


Flexible, àgil, modern i eficient:

  • Desburocratitzat

  • No desregular

  • Establir criteris més amplis per a les persones participants de qualsevol acció

  • Facilitar la justificació econòmica

  • Centrar en la millora de l’ocupabilitat

  • Tràmits àgils i eficients

  • Modernització i agilitat en els procediments


Adaptable:

  • Capacitat d’adaptació i correcció de la normativa reguladora en fase d’execució


Estable:

  • Continuïtat de les polítiques actives d’ocupació

  • Estabilització de les persones professionals que apliquen i gestionen les polítiques actives d’ocupació


Territorialitzat, descentralitzat i referent al territori:

  • Referent i proper per les persones del territori

  • Fer de les delegacions territorials, entitats de referència per les entitats


Transparent i de confiança:

  • Establir sistemes de confiança i transparència de dades entre agents per la reducció de tràmits

  • Transparent


Inclusiu:

  • Calen vincles amb Drets socials, que persones puguin aprofitar els programes. Potser hi ha persones en situació de molta vulnerabilitat i cal que puguin accedir-hi.


Basat en l’interès públic i posant les persones al centre:

  • Priorització de l’atenció a les persones usuàries, per sobre de la gestió burocràtica

  • Dinàmiques de col·laboració público-privades en funció de l’interès públic general

  • Proper a les persones usuàries

Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartís