Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla estratègic de Qualitat i Seguretat dels Pacients de Catalunya 2023-26

Qüestionari sobre l'opinió i l'experiència en relació amb l'atenció rebuda

Fase 3 de 4
Resultats de l'enquesta 20/02/2023 - 01/09/2023
Fases del procés
Ajuda

Són espais d'interlocució entre la ciutadania i l'Administració, on pots aportar les teves opinions, necessitats, propostes i expectatives.

Suma la teva participació a través dels mecanismes que tens a la teva disposició!

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Procés

El Servei de Promoció de la Qualitat i la Bioètica del Departament de Salut us convida a respondre aquest qüestionari per conèixer la vostra opinió i experiència en relació amb l’atenció que heu rebut en el sistema sanitari, amb la finalitat de contribuir a elaborar el Pla estratègic de qualitat i seguretat dels pacients de Catalunya del Departament de Salut per als propers anys 2023-2026.

El Servei de Promoció de la Qualitat i la Bioètica del Departament de Salut està elaborant el nou Pla estratègic de qualitat i seguretat dels pacients de Catalunya 2023-2026. El Pla té la visió de ser una estratègia per a tot el sistema sanitari català, construïda de forma participativa amb la inclusió de tots els actors, com són professionals sanitaris, responsables de qualitat, gestors, patronals, asseguradores, i, sobretot, recollint l’experiència i les opinions de millora dels ciutadans i pacients, que són la raó de ser del sistema sanitari.


Per recollir aquestes experiències i opinions, s’ha preparat un qüestionari en format telemàtic, a partir de l’adaptació de l’enquesta del projecte de recerca "SinergiAP". Es tracta d’un qüestionari amb preguntes sobre l’experiència com a pacient en el sistema sanitari català. Es fa referència a les diferents línies de serveis, com l’atenció primària i comunitària, l’atenció hospitalària, l’atenció sociosanitària, l’atenció a la salut mental i les addiccions, les urgències i les emergències...


Les respostes recollides permetran identificar les àrees de millora sobre les quals caldrà treballar durant els propers anys per aconseguir un sistema sanitari català de qualitat i segur per als pacients en qualsevol punt de l’assistència.


Retorn

Una vegada finalitzada la fase participativa, es publicarà tant el resultat de l’enquesta com el retorn sobre l’ús que ha tingut en aquest mateix espai web, elaborat pel Servei de Promoció de la Qualitat i la Bioètica del Departament de Salut.

El que es decideix La incorporació de l'opinió i l'experiència de la ciutadania en el Pla estratègic de Qualitat i Seguretat dels Pacients de Catalunya
Qui hi participa Ciutadania a títol personal i representants d'entitats de pacients
Com es decideix A través de l'escolta activa, mitjançant un qüestionari obert
Departament Departament de Salut
Grup promotor Departament de Salut
Unitat promotora Servei de Promoció de la Qualitat i Bioètica
Entitats dinamitzadores Secretaria d'Atenció Sanitària i Participació
Cost 0,00 €
Disposa de retorn
Data d'inici 19 de Desembre de 2022
Data de finalització 31 de Gener de 2023
Referència: II-PART-2022-12-548

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/experienciasalut/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/experienciasalut/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadístiques

2

Seguidores

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes