Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del reglament de desenvolupament parcial de la Llei 19/2014, de transparència, accés a la informació pública i bon govern (LTAIBG)

Consulta pública prèvia a l’elaboració del reglament de desenvolupament parcial de la Llei 19/2014, de transparència, accés a la informació pública i bon govern (LTAIBG)

Fase 2 de 2
Retorn 28/11/2017 - 29/11/2017
Fases del procés
Agraint l'oportunitat de participar en la consulta prèvia a l'elaboració del reglament de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, proposo a continuació les següents qüestions a regular per la futura disposició reglamentària, indicant en alguna d'elles que seria necessària la prèvia modificació de la referida Llei 19/2014. Així mateix, també es detallen les lleis autonòmiques que ja recullen la modificació proposada. a) AMPLIACIÓ DE L'ÀMBIT D'APLICACIÓ DE LA LLEI (art. 3): Prèvia modificació de la Llei, caldria ampliar l'àmbit d'aplicació al Parlament, President de la Generalitat, Govern (Capítols I, II i III del títol II de l'Estatut d'Autonomia de Catalunya) i a les institucions del poder judicial (Tribunal Superior de Justícia, Fiscal Superior i Consell de Justícia de Catalunya (Títol III de l'Estatut d'Autonomia). b) GESTIÓ DE LA INFORMACIÓ I ARXIUS (articles 5.2. i 19.3): Seria convenient incloure en el futur reglament algun apartat relatiu a la gestió dels documents i arxius: - terminis i forma de conservació, - gestió de correus electrònics, - responsabilitat en cas de destrucció, no localització, pèrdua, etc., en coordinació amb la Llei 10/2011, de 13 de juliol, d'arxius i documents. c) PUBLICITAT ACTIVA: • Informació subjecta al règim de transparència (art. 8.1.m): Respecte a la publicitat activa de la informació que se sol·liciti amb més freqüència, es proposa afegir: "així com les sol·licituds d'informació que tenen especial interés públic o general i la seva corresponent resposta, amb dissociació de dades personals". Es proposa indicar que la publicitat activa es realitzarà de manera que permeti la participació ciutadana real i efectiva que sigui conseqüència de la informació facilitada, penjant a la web tota la documentació que ha de ser exposada al públic durant la seva tramitació i permetent la presentació d'al·legacions, suggeriments i observacions de forma electrònica, bé per email, bé amb aplicacions informàtiques que permetin realitzar comentaris sobre el propi text exposat. El tràmit d'informació al públic s'ha de difondre per xarxes socials com Twitter i Facebook. • Durada de la publicació: La informació pública s'hauria de mantenir publicada durant els següents terminis: a) La informació que descrigui situacions de fet es mantindrà publicada, almenys, mentre aquestes subsisteixin. b) La informació sobre normes, almenys, mentre aquesta mantinguin la seva vigència. c) La informació sobre contractes, convenis i subvencions mentre persistei
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2017-03-74429

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/llei-19-2014/f/2135/proposals/74429/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/llei-19-2014/f/2135/proposals/74429/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes