Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

Avatar: David David
En relació a la publicitat activa, considero imprescindible el regular un procediment que permeti l'avaluació de la informació obtinguda. La idea és aplicar una sistema que permeti saber el grau de satisfacció (mínim d'1 a 4), que el ciutadà valora de la informació obtinguda per a cada ítem concret. Addicionalment haurà de permetre (ítem a ítem), un apartat d'observacions en el qual el ciutadà pugui dir-hi la seva. En ambdós cassos, la valoració i observacions haurà de poder-se efectuar -a voluntat de l'usuari-, per a cada ítem i en cap cas de forma comuna. De forma comuna es pot avaluar el global, tanmateix, més enllà d'aportar informació estadística no adquiriria cap altra finalitat. Contràriament, les aportacions ítem a ítem, post consulta, poden facilitar a l'administració corresponent una autoavaluació que molt pot potenciar els resultats a satisfacció de la ciutadania. Gràcies!
Comment

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share